Hoppa till innehåll

Har Några Frågor Om Sims


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har blivit sugen på att skaffa sims men vet inte hur det är är det online kostar det i månaden är alla sims spel helt olika eller är typ tvåan bara en uppgradering av ettan skulle vilja ha svar fort eftersom jag hjärna vill köpa spelet snart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ens sims spelen ett online läge?

 

Men iaf köp sims 1 det äger och är ganska billigt,Har alla 3 the sims spel och gillar sims 1 mest

 

Spelet går ut på att ta hand om en familj typ...

 

Nej sims 2 är inte som sims 1

 

Jag tycker du ska köpa sims 1 + sims 2 då jag anser att sims 3 suger

 

Fattade knappt ett skit om vad du sa men jag hoppas att jag fattade rätt

Redigerat av Tilvas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sims 1 är dåligt, eftersom där gör dom nästan allting själv. Spola fram så ser du att dom gör allting själv och det är tråkigt.

 

Sims 2 är roligare och annorlundare och bättre där gör man saker själv.

 

 

Det fanns ett spel som hette Sims online (Tror jag) på Sims 1, men dom tog bort det. Glömt bort varför sök gärna i youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sims 1 är dåligt, eftersom där gör dom nästan allting själv. Spola fram så ser du att dom gör allting själv och det är tråkigt.

 

Sims 2 är roligare och annorlundare och bättre där gör man saker själv.

 

 

Det fanns ett spel som hette Sims online (Tror jag) på Sims 1, men dom tog bort det. Glömt bort varför sök gärna i youtube.

Är du galen? Sätt en sim i Sims 1 framför en dator och han kollar sin mail typ 23480 gr tills han dör av hunger

Det finns något i Sims 2 som heter "fri vilja"....

 

 

Har hört saker om att man kan bli hemsökt och såna saker det låter intressant vilket sims är det i och finns det farliga saker som man kan dö av och sånt
Sims 3 drömjobb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför finns det så många sims spel med samma nummer t.e.x det finns sims 3 och det finns sims 3 drömjobb vad är det för skillnad på alla såna sims spel

expansions spelen menar du?

Det är olika spel där du får mer grejer, och fler möjligheter

Som i tex The Sims 2 Arbetsliv, så kan du driva dina egna företag, och i tex Studentliv kan du låta dina tonårs simmar gå på universitetet, som du inte kan göra med Orginal spelet

Dock måste du ha orginalspelet för att kunna spela dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men en som har sims säger att man måste ha olika skivor för att göra olika saker t.e.x man måste ha en annan skiva för att lyckas få djur och och såna saker fast då måste man ju ha orginalspelet först men kommer allting på samma då eller måste man göra en helt ny gubbe och sånt för att spela sims 3 drömjobb eller

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men en som har sims säger att man måste ha olika skivor för att göra olika saker t.e.x man måste ha en annan skiva för att lyckas få djur och och såna saker fast då måste man ju ha orginalspelet först men kommer allting på samma då eller måste man göra en helt ny gubbe och sånt för att spela sims 3 drömjobb eller

du fortsätter spela på din gubbe som du gjorde innan

men efter expansionerna kan du göra fler grejer med din gubbe

men du måste använda den skivan som kom ut senast

tex att du inte kan ta The Sims 2 Nattliv skivan och köra The Sims 2 Djurliv, eftersom att Djurliv kom ut efter Nattliv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...