Hoppa till innehåll

Dmän Ute


Gäst Dreamhacker
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Dreamhacker

Nej, du har fått två domäner från Diskmedel. En till dig själv och en till din kusin. Dock vet jag inte om du gav bort den eller sparade den.

jag fick bara 1. så keft....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Nej, du har fått två domäner från Diskmedel. En till dig själv och en till din kusin. Dock vet jag inte om du gav bort den eller sparade den.

jag fick bara 1. så keft....

 

k gudN.

Jag har 1 kod, ska dock använda den själv B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Överför domän / Ändra namnserver

 

Ett domännamn måste veta vart det ska skicka alla besökare och då behöver domännamnet något som kallas namnservrar

 

(DNS eller namnservrar talar om för Internet Service Provider vilken address ett domännamn har)

 

Primär namnserver: ns1.binero.se (195.74.36.250)

Sekundär namnserver: ns2.binero.se (195.74.37.250)

 

När alla Internet Service Providers runt om i världen har uppdaterat sina databaser (oftast minst 1 gång per dygn), kommer domännamnets koppling till ditt konto på Bineros Webbhotell fungera.

 

(Kan ta allt mellan 2 timmar till 72 timmar)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nu är det så att jag hade ss-gaming.se först. Men nu vill jag byta till dns-gaming.se. Jag gjorde det.

Skrev in någon kod skrev vilken domän jag ville ha. Nu undrar jag när jag kommer få min dya domän? (www.binero.se)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Du skrev in din auktoriseringskod och ändrade din primära namnserver från ns1.binero.se till dns-gaming.se.

 

Din domän är redan registerad så du kommer inte att kunna ändra den till dns-gaming.se.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Överför domän / Ändra namnserver

 

Ett domännamn måste veta vart det ska skicka alla besökare och då behöver domännamnet något som kallas namnservrar

 

(DNS eller namnservrar talar om för Internet Service Provider vilken address ett domännamn har)

 

Primär namnserver: ns1.binero.se (195.74.36.250)

Sekundär namnserver: ns2.binero.se (195.74.37.250)

 

När alla Internet Service Providers runt om i världen har uppdaterat sina databaser (oftast minst 1 gång per dygn), kommer domännamnets koppling till ditt konto på Bineros Webbhotell fungera.

 

(Kan ta allt mellan 2 timmar till 72 timmar)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nu är det så att jag hade ss-gaming.se först. Men nu vill jag byta till dns-gaming.se. Jag gjorde det.

Skrev in någon kod skrev vilken domän jag ville ha. Nu undrar jag när jag kommer få min dya domän? (www.binero.se)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Du skrev in din auktoriseringskod och ändrade din primära namnserver från ns1.binero.se till dns-gaming.se.

 

Din domän är redan registerad så du kommer inte att kunna ändra den till dns-gaming.se.

Ja men jag pratar med suport nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare. nu har min domän gått ut. Behöver dock en ny.

är det någon som har nån kod eller så till binero?.

vill gärna ha .se

Vänta... var det inte du som var så skillad? ;)

---------------------------------

Den har inte gått ut. Den går ut nästa år.

Enligt woodys inlägg har du ändrat namnservern(I DNS inställningarna). Byt bara tbx?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...