RUUMPA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Jag har som sagt glömt mitt lösenord till YouTube och det är länkat till ett G-mail konto. Så samma lösenord är till både G-mail och YouTube, men dock kommer jag inte ihåg det. Jag har testat "glömt lösenord" men då måste man vara inloggad, vilket jag inte är då jag inte kan lösenordet. Finns det något sätt att ändra lösenordet ändå om man inte är inne i sin E-mail? Sedan har jag också glömt lösenordet till mitt Facebook konto samt en annan hotmail jag använder till Facebook kontot. Finns det verkligen inga sätt att återställa lösenordet? Och då menar jag att jag inte behöver vara inloggad på själva kontot för att byta det, utan direkt byta lösenordet? Tacksam för svar. Citera
ExorZ Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Jag har som sagt glömt mitt lösenord till YouTube och det är länkat till ett G-mail konto. Så samma lösenord är till både G-mail och YouTube, men dock kommer jag inte ihåg det. Jag har testat "glömt lösenord" men då måste man vara inloggad, vilket jag inte är då jag inte kan lösenordet. Finns det något sätt att ändra lösenordet ändå om man inte är inne i sin E-mail? Sedan har jag också glömt lösenordet till mitt Facebook konto samt en annan hotmail jag använder till Facebook kontot. Finns det verkligen inga sätt att återställa lösenordet? Och då menar jag att jag inte behöver vara inloggad på själva kontot för att byta det, utan direkt byta lösenordet? Tacksam för svar. Tryck på Glömt lösenord på emailerna, sen glömt lösenord på facebook och youtube Emailerna borde fråga dig din secret question tror jag. Prova de Redigerat 17 Augusti 2010 av ExorZ Citera
RUUMPA Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Jag har som sagt glömt mitt lösenord till YouTube och det är länkat till ett G-mail konto. Så samma lösenord är till både G-mail och YouTube, men dock kommer jag inte ihåg det. Jag har testat "glömt lösenord" men då måste man vara inloggad, vilket jag inte är då jag inte kan lösenordet. Finns det något sätt att ändra lösenordet ändå om man inte är inne i sin E-mail? Sedan har jag också glömt lösenordet till mitt Facebook konto samt en annan hotmail jag använder till Facebook kontot. Finns det verkligen inga sätt att återställa lösenordet? Och då menar jag att jag inte behöver vara inloggad på själva kontot för att byta det, utan direkt byta lösenordet? Tacksam för svar. Glömt lösenord på emailerna, sen glömt lösenord på facebook och youtube Emailerna borde fråga dig din secret question tror jag. Prova de Inte vad jag vet. Har inte hittat. Var isånnafall? Citera
ExorZ Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Inte vad jag vet. Har inte hittat. Var isånnafall?Finns de ingen _Glömt lösenord_ på Gmailen? Citera
RUUMPA Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Inte vad jag vet. Har inte hittat. Var isånnafall?Finns de ingen _Glömt lösenord_ på Gmailen? Jag har testat det där, men ingen security question kommer la fram. Citera
Northwest Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Skriv upp dina lösenord på en lapp,det har jag gjort. Citera
RUUMPA Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Skriv upp dina lösenord på en lapp,det har jag gjort. Nu verkar det vara försent. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.