Hoppa till innehåll

Om Ni Vill Översätta Denna Text..


SlippinG

Rekommendera inlägg

(Imaginary @ 13/05-2004 22:05:14)

om ni skulle vilja översätta denna text så får ni 50p..

men helst utan stavfel och inga svenska ord..

 

denna text översättas till engelska.

 

USA, California

 

Hela USA är uppdelad i stater  som finns över hela landet.

En av dessa stater är Kalifornien som finns i västra USA och är medelpunkten för industri och ekonomi.

Californias största stad är Los Angeles som har ca 3 miljoner invånare.

I Los Angeles finns det många stora universitet, University of Southern California är det största.

Los Angeles har ett av NBA:s bästa basketlag som heter Lakers.

Lakers har många stjärnor som Shaquille O´neal, Kobe Bryant och Karl Malone som är några av NBA:s bästa spelare.

Los Angeles är också en farlig stad där kriminaliteten är hög.

Det sker ofta brott allt från snatteri till gängstrider.

Jag var bara inne o kollade lite o tänkte att ja kunde hjälpa dig lite ;)

 

Jag tog bort lite och ändrade på vissa saker så kanske du får högre betyg

 

Earth,North America,USA,California

 

USA is divided in fiftyone states.One of these fiftyone states is California.The state of California lies in the west part of USA.California is the middle of industry and economy.California's biggest town is Los Angeles with about three milion people.

In Los Angeles is there many universitys.The biggest university in Los Angeles is The Univesity of Southern California.Los Angeles has one of NBA's best basket-teams that is calles "Los Angeles Lakers".Lakers has many basket-stars as Shaquille O´Neal,Kobe Bryant and Karl Malone that is some of NBA's greatest players.Los Angeles is also a dangerous town where the criminality is high.There is often everything from small crimes to big gang-fights.

 

 

Jag kanske missade att sätta s på några ord men det du ju sätta dit själv sen ;)

du är min räddare i nöden :D

vill du ha dina 50p?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Imaginary @ 13/05-2004 22:05:14)

om ni skulle vilja översätta denna text så får ni 50p..

men helst utan stavfel och inga svenska ord..

 

denna text översättas till engelska.

 

USA, California

 

Hela USA är uppdelad i stater  som finns över hela landet.

En av dessa stater är Kalifornien som finns i västra USA och är medelpunkten för industri och ekonomi.

Californias största stad är Los Angeles som har ca 3 miljoner invånare.

I Los Angeles finns det många stora universitet, University of Southern California är det största.

Los Angeles har ett av NBA:s bästa basketlag som heter Lakers.

Lakers har många stjärnor som Shaquille O´neal, Kobe Bryant och Karl Malone som är några av NBA:s bästa spelare.

Los Angeles är också en farlig stad där kriminaliteten är hög.

Det sker ofta brott allt från snatteri till gängstrider.

Jag var bara inne o kollade lite o tänkte att ja kunde hjälpa dig lite ;)

 

Jag tog bort lite och ändrade på vissa saker så kanske du får högre betyg

 

Earth,North America,USA,California

 

USA is divided in fiftyone states.One of these fiftyone states is California.The state of California lies in the west part of USA.California is the middle of industry and economy.California's biggest town is Los Angeles with about three milion people.

In Los Angeles is there many universitys.The biggest university in Los Angeles is The Univesity of Southern California.Los Angeles has one of NBA's best basket-teams that is calles "Los Angeles Lakers".Lakers has many basket-stars as Shaquille O´Neal,Kobe Bryant and Karl Malone that is some of NBA's greatest players.Los Angeles is also a dangerous town where the criminality is high.There is often everything from small crimes to big gang-fights.

 

 

Jag kanske missade att sätta s på några ord men det du ju sätta dit själv sen ;)

det var iofs några fel, men man förstår ju texten ;P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...