Hoppa till innehåll

Gör Ont.


Rekommendera inlägg

Tja!

 

Jag har det jätte jobbigt! Jag är skitkär i en tjej men hon är inte kär i mig. Vi snackar fortfarande via sms och facebook mycket! Men så fort jag inte chattar med henne gör det så ont i mig. Jag längtar så efter henne! Det gör så ont! Jag vill komma i hennes närhet hela tiden! Men även när vi ses kan jag inte vara för nära henne för vi är bara kompisar XD Men hur kan jag bli av med denna kärleks smärtan?` :( Det gör så ont!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja!

 

Jag har det jätte jobbigt! Jag är skitkär i en tjej men hon är inte kär i mig. Vi snackar fortfarande via sms och facebook mycket! Men så fort jag inte chattar med henne gör det så ont i mig. Jag längtar så efter henne! Det gör så ont! Jag vill komma i hennes närhet hela tiden! Men även när vi ses kan jag inte vara för nära henne för vi är bara kompisar XD Men hur kan jag bli av med denna kärleks smärtan?` :( Det gör så ont!

Om du lider, är himlen alltid din vän.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sagt och berättat om att jag gillar henne. Men hon sa.

 

Oj! Ja det visste jag inte. Jag vet inte vad jag ska säga.

Men det gör inget vi kan ju vara kompisar! Det är modigt att du vågade fråga.

 

Sedan fick man en tröst kram.

 

Jag saknar henne. Det är problemet. Får la låta tiden ta bort smärtan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk att du har nåt att längta efter. T.ex "Imorgon ska jag träffa henne". Vissa tycker det är roligare att längta än att göra det direkt.

Nä, men jag tycker du ska försöka hitta nåt och roa dig med, så du inte tänker på henne jämt.

Eller avslöja din känslor för henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...