Rambojocke Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Låt mig presentera er alla för; Rambojocke - My side of the story - Extern Youtube-länk här! Skapad & spelad av mig, spelar min soldier Superjocke Tack till kanelkungen WhiteEternity Använda program Adobe Photoshop CS5 Adobe After Effects CS4 Sony Video Vegas 7.0 Battlefield Heroes Soundtrack av The prodigy The hives Moby ________________________________________________ Hoppas ni tycker om den lika mycket som jag tyckte om att arbeta med den :) Var inte rädda för att ge feedback! Om ni tyckte den var bra, tveka inte om att nominera den till BF:Hs "video of the week" & det gör ni genom denna länken Ni får även gärna skriva en liten kommentar i denna tråden om vad ni tyckte om filmen :) Tack för mig och hoppas ni uppskattade filmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Värdelöst, mindre headshots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Jättebra film!!! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Jag gillar inte battlefield heroes. Jag kör Battlefield bad company 2. Men asså det va inte min smak av film. Men du har gjort ett strålande jobb! Den var väldigt bra gjord! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nava Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Jag tänker det är bra :-) Jag älskar Mazda Gebrauchtwagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg