Riolu Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 http://i51.tinypic.com/1252ie0.jpg Det tredje Rangerspelet. Precis som de två andra spelen i serien, spelar du som en "Pokémon Ranger". I det här spelet har flera nya funktioner lagts till. Först och främst är Ranger Signs, som du kan använda för att kalla på Pokémon. I spelet kommer du också kunna flyga, och jaga fienden bland molnen. Och om inte det var nog, så finns det även "Underwater Chases". Då kan du jaga Pokémon och fiender i vattnet också! Spelet släpps i Europa den femte November. Är det någon som har några tankar om spelet? Är det någon som kommer köpa? (Jag berättar inget om storyn, med risk att ge spoilers) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Jag kommer att ladda ner det som alla andra bra ds spel. Jag har kört lite av japanska versionen och det är rätt najs ska jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Har 2:an och tyckte det var skittråkigt så nej, kommer inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Har kört lite på japanska romet, helt ok faktiskt men inget jag kommer köpa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Jag kommer att köpa det här av tre anledningar Nr 1: För att stilla min black/white hunger. Nr 2: För att jag spelat shadows of almia(köpt i Tyskland) och tyckte det var nice. Nr 3: Ukulele Pichu!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg