Muggebigge Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Across The Universe är en grymt trevlig film.Ja! Men en del i filmen fattade jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Black Swan, fruktansvärt skum film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Halloween (rob zombie's remake) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Half Past Dead 1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Psalm 21. Var inte särskilt bra. Men å andra sidan så har väl det aldrig gått så bra för svenska skräckfilmer. Blir för mycket av det lilla, inte bra. Percy jackson kampen om åskviggen. Skitfilm. Likadant som ovan, det blir för mycket, extremt överdrivet, dåligt skådespeleri och hela filmen är från start till slut så jävla förutsägbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Senast igår såg jag Limitless. En av de bättre filmerna jag har sett på senare tid faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 The Outlaw Josey Wales Bättre än vad jag trodde den skulle vara, är ju precis lika bra som alla andra västernfilmer med Clint Eastwood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 De Ofrivilliga Kanske den bästa film jag någonsin sett, eller i alla fall den som påverkat mig på det mest intressanta sättet. Varenda scen ingöt sådant extremt obehag i mig att jag bara ville stänga av skiten och gå därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Jag såg Pirates of the Caribbean 4. Den var helt okej, bättre än 2an och 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Jag såg "Thor" igår på bio. Den var faktiskt stundvis underhållande, speciellt första halvan då de hade lite humor med, men knappast något jag känner mig sugen på att se igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Såg Insidious på bio igår. Älskade Saw-filmerna, särskilt ettan. Dock gillade jag inte Paranormal Activity så mycket. Men Insidious var riktigt bra och stundtals läskig. Rekommenderar filmen starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Såg Insidious på bio igår. Älskade Saw-filmerna, särskilt ettan. Dock gillade jag inte Paranormal Activity så mycket. Men Insidious var riktigt bra och stundtals läskig. Rekommenderar filmen starkt!Förstår inte varför du nämner SAW överhuvudtaget, man väljer nog knappast att kolla upp den för att bla producenten från SAW har vart med och styrt upp. Filmen är dock awesome yes indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.