💬
Logga in
Fuska.se

Jag Kan Inte Spela Wow!

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej..

När jag försöker trycka på launcher så kommer den på, sen så när jag trycker på *Play* då så kommer du inte upp någonting, sen prövar jag trycka på wow.exe då kommer det upp något som står så här:

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet. :( :(

Asså vad ska jag göra?

Jag har prövat ominstallera wow, då gick det att spela en gång. Sen när jag avslutade spelet så hände detta igen..

När jag prövade repaira så fungerar det fortfarande inte, asså när den har repairats klart då så kommer det upp en ruta som man kan välja mellan att trycka på *Skicka inte* eller *Skicka felrapporter*..

Detta har aldrig hänt mig förut, så jag vill gärna att ni hjälper mig med detta problem så att jag kan börja spela igen.

Wowfel.bmp

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej..

När jag försöker trycka på launcher så kommer den på, sen så när jag trycker på *Play* då så kommer du inte upp någonting, sen prövar jag trycka på wow.exe då kommer det upp något som står så här:

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet. :( :(

Asså vad ska jag göra?

Jag har prövat ominstallera wow, då gick det att spela en gång. Sen när jag avslutade spelet så hände detta igen..

När jag prövade repaira så fungerar det fortfarande inte, asså när den har repairats klart då så kommer det upp en ruta som man kan välja mellan att trycka på *Skicka inte* eller *Skicka felrapporter*..

Detta har aldrig hänt mig förut, så jag vill gärna att ni hjälper mig med detta problem så att jag kan börja spela igen.

Testat att högerklicka>köra som administratör?

25 Sep 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hej..

Asså vad ska jag göra?

Testat att högerklicka>köra som administratör?

Asså jag är ju inloggad på Admin så inte ska det vara några problem?

Nivå 2 · Novis

Jag också, men prova kan inte skada

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Jag också, men prova kan inte skada

Ok ska pröva, har nu avinstallerat :S men ska pröva om det fortsätter såhär.. Asså jag har snart ominstallerat 7 gånger minst :o

Nivå 2 · Novis

... Sju gånger?! aldrig..?! du.. kolla här... http://forums.wow-europe.com/board.html?fo...11079&sid=1

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

... Sju gånger?! aldrig..?! du.. kolla här... http://forums.wow-europe.com/board.html?fo...11079&sid=1

Jag vet verkligen inte hur man gör, nu går det inte att installera heller...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

Okej, nu verkar allt som det ska igen, har installerat det för 8'e gången nu och det håller på att patchas.. Får hålla tummarna att det ska fungera igen :)

26 Sep 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

Nepp samma sak igen! :(

Jag installera om hela saken och så patchade jag i 3 timmar.. Sen så la jag på spelet då tänkte jag bara äntligen!! Sen så spelar jag en stund sen så stänger jag av för att jag ska lägga i addons, vad tror ni händer när jag försöker lägga på spelet igen?!

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet.

Och när jag tänker patcha och kolla om det fungerar så står det såhär: Blizzard Updater was unable to start up.

The file "E:\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)

Jag hade använt Norton Ghost på Disk C.. Och då kanske det fanns nå viktiga filer i C som jag hade kvar. Jag har ju WoW i Disk E. Jag gjorde alltså det här innan allt problem började.

Jag hade tagit bort varenda WoW sak från datorn, då tycker man ju att det ska fungera att spela sen..

Asså vad ska jag göra?? :(:(

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Men jag hadde ungefär samma problem men det funkade när man körde som admin (alltså högerklicka).

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Men jag hadde ungefär samma problem men det funkade när man körde som admin (alltså högerklicka).

Ok, men jag har inge lösenord som admin och när jag tänker köra som admin kommer det upp att det var fel läsenord..

27 Sep 2010
Nivå 2 · Novis

Fråga din mamma/pappa om deras admin lösen.

Eh, om du liksom bor hemma och använder deras dator...

EDIT: Men gud bara testa! annars kan jag väl använda teamview på dig...

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Vad kör du för operativsystem?

29 Sep 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14
↗ till inlägget

Vad kör du för operativsystem?

Jag kör med Windows XP

9 Oct 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

Nu fungerar WoW! :D

Jag bara tog bort wow.exe och reparera och sen så patchade jag och då så kopierade jag wow.exe och klistrade in den i en annan mapp (Där jag inte trycker på wow.exe) och då så trycker jag på wow en gång i wow mappen och sen när jag stängt av så kommer ju rutan upp men, jag har hittat ett sätt att det ska fungera efter det.. Jag behöver bara ta bort wow.exe från wow mappen och klistra in wow.exe från den mappen jag inte använder wow.exe i.

15 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling

h

↗ till inlägget

Jag bara tog bort wow.exe och reparera och sen så patchade jag och då så kopierade jag wow.exe och klistrade in den i en annan mapp (Där jag inte trycker på wow.exe) och då så trycker jag på wow en gång i wow mappen och sen när jag stängt av så kommer ju rutan upp men, jag har hittat ett sätt att det ska fungera efter det.. Jag behöver bara ta bort wow.exe från wow mappen och klistra in wow.exe från den mappen jag inte använder wow.exe i.

Precis samma sak har hänt mig nu, fast jag har inte tålamodet att ominstallera och sådant då min dator inte ens klarar av att virussöka den är grymt seg. Hur ser man till att man får rätt patch nu efter att man reparerar då?

↗ till inlägget

Jag har ju för fan ingen WoW.Exe eller vart hittar ni den?

Senast ändrad:

3 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

h

↗ till inlägget

Jag har ju för fan ingen WoW.Exe eller vart hittar ni den?

Kör en repair och sen ''reset all files''. Då borde det komma en ny .exe i din wow mapp.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in