Hoppa till innehåll

Katt I Träd :o


Str4ndB3rg
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst CrazyCake

Men vafan, skulle ni verkligen göra så om ni hade en katt som var 10 månader och fastnade 8-10 meter högt träd?

 

Nejfan.

 

Ööh. Bara det att vi hade ca 8 katter ett tag och 3 stycken fastnade också jävligt högt upp, ca 6-7 meter i ett träd. Dessa katter tog sig ner utan att vi ringde brandkår eller CIA. :rolleyes:

 

Jag menar.. Såga ner trädet, är det verkligen nödvändigt? Tänk om trädet träffar ett hus...

 

Jag skulle iallafall bli jävligt orolig.

 

Nu sågar man ju inte så att trädet träffar ett hus direkt.

Men stege är som sagt det bästa i det här fallet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Men vafan, skulle ni verkligen göra så om ni hade en katt som var 10 månader och fastnade 8-10 meter högt träd?

 

Nejfan.

 

Ööh. Bara det att vi hade ca 8 katter ett tag och 3 stycken fastnade också jävligt högt upp, ca 6-7 meter i ett träd. Dessa katter tog sig ner utan att vi ringde brandkår eller CIA. :rolleyes:

 

Jag menar.. Såga ner trädet, är det verkligen nödvändigt? Tänk om trädet träffar ett hus...

 

Jag skulle iallafall bli jävligt orolig.

 

Nu sågar man ju inte så att trädet träffar ett hus direkt.

Men stege är som sagt det bästa i det här fallet.

 

Googla det ! , eller sök på youtube funkar nog prima

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Vafan är det med er?. kasta en liten jävla sten. Se till så du brickar rätt, och att den inte kommer på ögat/huvudet.

Som sagt, en katt hamnar ALLTID på fyra ben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vafan, skulle ni verkligen göra så om ni hade en katt som var 10 månader och fastnade 8-10 meter högt träd?

 

Nejfan.

 

Ööh. Bara det att vi hade ca 8 katter ett tag och 3 stycken fastnade också jävligt högt upp, ca 6-7 meter i ett träd. Dessa katter tog sig ner utan att vi ringde brandkår eller CIA. :rolleyes:

 

Jag menar.. Såga ner trädet, är det verkligen nödvändigt? Tänk om trädet träffar ett hus...

 

Jag skulle iallafall bli jävligt orolig.

Nu sågar man ju inte så att trädet träffar ett hus direkt.

Men stege är som sagt det bästa i det här fallet.

 

Googla det ! , eller sök på youtube funkar nog prima

 

Vad ska man googla?Hur man får ner en katt från en träd?Man kan inte använda google och youtube till ALLT.

ONT:Har du fått ner den än?Stege är bästa valet tycker jag om ni inte har en stege försök klättra i trädet OM det går

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har killen fått ner sin katt eller är den fotfarande i träd? Lolz. Killen är ett troll såklart. Seriöst en katt är uppe i trädet man ska klättra upp för fan inte sitta och fråga i ett spel forum i typ 3 dagar för att få svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Årets tråd 2010. Lätt!

 

Ta bara stegen. 7-10 meter klarar den nog. Min dammiga katt ramlade ner från 8 meter från balkongen och klarade sej.

World record on fuska.se?

Close but no cigar!

 

Min kusins katt ramlade ned från ett hög hur på 5 våningar (Ca 20 m).

Fattar inte hur den överlevde men Who care's? Hans norska skogs katt överlevde ju och det var ju bra^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...