💬
Logga in
Fuska.se

Mw2 Fraps

8 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Yo, när jag ska spela in cod med fraps, om jag kryssar i "Record Sound" Och sen när jag ska titta på videon så kommer inget in-game ljud, jag hör ett högt brus. Någon som vet om man ska ändra inställningar i kontrollpanelen eller något?

WindowsXP

Fraps 3.2.2

Tyvm.

Om det nu är nåt med ljudkortet och att jag måste uppdatera drivrutiner får ni gärna hjälpa till.

Vet inte om detta ska vara i Cod forumet eller i nåt annat forum. Mod får flytta :P

post-83191-1286727101_thumb.png

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Yo, när jag ska spela in cod med fraps, om jag kryssar i "Record Sound" Och sen när jag ska titta på videon så kommer inget in-game ljud, jag hör ett högt brus. Någon som vet om man ska ändra inställningar i kontrollpanelen eller något?

WindowsXP

Fraps 3.2.2

Tyvm.

Om det nu är nåt med ljudkortet och att jag måste uppdatera drivrutiner får ni gärna hjälpa till.

Vet inte om detta ska vara i Cod forumet eller i nåt annat forum. Mod får flytta :P

Den spelar in i micen om du kryssar i den rutan, det är det som är "Bruset" .
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Hur spelar jag in ingame ljudet då?

Nivå 4 · Lärling

Kryssa inte i "record sound"

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

Om jag inte kryssar i record sound, då hör jag inte bruset, men hör inte heller in-game ljudet.

11 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare

post-82336-1286807308_thumb.png

:_

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

Va?

Nivå 5 · Fuskare

Testa att kryssa i rutan där det står Windows input...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

Har testat det där med windows input, om det inte framgick i första inlägget. Och jag testade kryssa ur 'Don't sync audio and video' Funkade inte heller.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in