det är så oerhört lätt kan någon försöka slå mitt poäng :D
squid
jag slår alla på kanin :mrgreen:
inte joy, du har ju inte äns rekordet!
Hehehe, jag har tagit dej också Viktor! Ditt rekord på squid är gammalt nu.
OCh Rinosaur, ingen slår ju dej på 777, har försökt men fick inte ett enda poäng =)
vad f*n äe squid
Det går ganska bra för mig på Tetris jag leder ganska stort men det går att slå för ingenting är omöjligt he he
men det slår jag tillbaka nu
du bloko spana in mitt nya tetris rekord nu va! 89000 grymt coolt asså! hehe.. jag visade vem som är bäst...Bloko Skrivet: 07/11-2003 15:32:26 Ämne:
--------------------------------------------------------------------------------
Det går ganska bra för mig på Tetris jag leder ganska stort men det går att slå för ingenting är omöjligt he he
Hehehe, jag har tagit dej också Viktor! Ditt rekord på squid är gammalt nu.
OCh Rinosaur, ingen slår ju dej på 777, har försökt men fick inte ett enda poäng =)
du joy ditt rekord är gammalt med nu jag slog det med1 poäng jävlig tur!
du rinousaur man får itte skriva 2 inläg på raken skulle bara säga det ps. jag e bäst på moon patrol ds.
ojsan tack för att du sa åt mig ska inte göra så nästa gång! :D
ok bra men kan ingen slå mitt rekord på moonpatrol så har jag nåt att slå ut :P
jag fick 45 poäng 2ggr på amira men fick inte ett enstaka poäng...
tyvärr är det så. men det är du inte ensam om ändå, lika för mej! =(... otur
och samma här
du bloko spana in mitt nya tetris rekord nu va! 89000 grymt coolt asså! hehe.. jag visade vem som är bäst...Bloko Skrivet: 07/11-2003 15:32:26 Ämne:
--------------------------------------------------------------------------------
Jag kommer snart igen
Jag fick 1300 på Heli men fick ändå inte ett ruttet poäng!!! :evil:
Squid?
Joe cool, det har jag med, men det sista poänget gills inte av nån konstig anledning..
viktor, du har inte rekord på moon patrol, det har jag..!
Rinosaur, vad för rekord har du slått? Från mig? I kanin kan det inte vara för där leder jag. På Breakout spelen också, ja, ni kan se mina ledningar på spel =)
shit joy du har ju rekord poå nästan allt! jag har rekord på bara "777" och "flashtetris"...