💬
Logga in
Fuska.se

Patch 4.0.1

35 svar · startad

Trådstartare #1

Tja, Nu när patchen har kommit ut så har det ju blivit olika talents än förut, då jag tänkte då om nån kunde hjälpa mig och fixa nya talents till en DUAL WIELD Frost DK och en Main spec Balance, Off spec resto druid. Om nån inte vet vad jag menade så vill jag ha en Frost DK dual wield spec, en balance druid spec och till sist en resto spec.

Tack i förhand :)

förslag på förbättringar välkomna men jag hade gjort så här på balance :)

http://cata.wowhead.com/talent#0IfMdRMRkRuZrcz

Bajare
↗ till inlägget

Required level: 85

Du går lite väl snabbt fram =P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Required level: 85

Du går lite väl snabbt fram =P

vet, men passade på att använda alla points då :), ta alla resto talents där sist

Senast ändrad:

Varför har dom höjt casting timen på cyclone!? Den har ju raddat mej så många gånger i pvp, nu är den nästan totalt värdelös, samma sak gäller nourish, lika lång cast time som HT och den healar flera gånger sämre!

↗ till inlägget

Varför har dom höjt casting timen på cyclone!? Den har ju raddat mej så många gånger i pvp, nu är den nästan totalt värdelös, samma sak gäller nourish, lika lång cast time som HT och den healar flera gånger sämre!

:_

Serriöst.. det kallas nerf det dem gjort mot cyclone, förmodligen för att massor med andra classer har QQ:at om det.

Och Nourish helar mer ju mer hot's som är på den uppe på den du healar, HT healar förmodligen mer än Nourish om det inte är några hot's uppe.

HT är mera en tyngre heal, skillnaden ligger i mana cost, nourish runt 450 och HT ca 900 -1000

HT är inte gjord för att spammas på samma sätt

Senast ändrad:

Jag vet att det heter nerf, men jag hoppas att dom fixa någon glyph eller något någon gång som gör att den får mindre cast time

30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :)

↗ till inlägget

30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :)

lol Ret Paladins har blivit nerfade totalt ^^
↗ till inlägget

Jag vet att det heter nerf, men jag hoppas att dom fixa någon glyph eller något någon gång som gör att den får mindre cast time

glyph kanske, men jag skulle säga, börja stacka haste gems :(

Hmm, kanske det. Har gemat reci. Ett tag nu. "/

Shaman kan man väl inte sej att dom har blivit nerfade enligt mej.

15 Oct 2010
↗ till inlägget

Hmm, kanske det. Har gemat reci. Ett tag nu. "/

Shaman kan man väl inte sej att dom har blivit nerfade enligt mej.

Lol, care om de blivit nerfade eller inte, alla casters är fucked up atm.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Där har du fel. Mina undersåtar har minst sagt höjt sin dps post-patch.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.

2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.

3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.

4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.

Av GC, igår

↗ till inlägget
↗ till inlägget

1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.

Jahaja, man får väl vara glad att ens dps kommer gå ännu lite till då

Bajare

Bara jag som tycker att balance druider har blivit stört bra ^^ ?

↗ till inlägget

Bara jag som tycker att balance druider har blivit stört bra ^^ ?

Likadant här. Balance druiderna i min guild tog ett riktigt steg och ligger nu ostört etta på dps mätaren nästan hela tiden.

Varför behöver warriors 25% hit rating? Och varför suger de bajs i dps? :s

För att rage är normalized, högre skada ger inte mera rage, därför behöver man haste/hit för att få så mycket som möjligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in