Slan Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Hmm, kanske det. Har gemat reci. Ett tag nu. "/ Shaman kan man väl inte sej att dom har blivit nerfade enligt mej. Lol, care om de blivit nerfade eller inte, alla casters är fucked up atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :)lol Ret Paladins har blivit nerfade totalt ^^ Där har du fel. Mina undersåtar har minst sagt höjt sin dps post-patch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :) lol Ret Paladins har blivit nerfade totalt ^^ Där har du fel. Mina undersåtar har minst sagt höjt sin dps post-patch. 1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them. 2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it. 3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that. 4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that. Av GC, igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :) lol Ret Paladins har blivit nerfade totalt ^^ Där har du fel. Mina undersåtar har minst sagt höjt sin dps post-patch. 1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them. Jahaja, man får väl vara glad att ens dps kommer gå ännu lite till då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Bara jag som tycker att balance druider har blivit stört bra ^^ ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Bara jag som tycker att balance druider har blivit stört bra ^^ ? Likadant här. Balance druiderna i min guild tog ett riktigt steg och ligger nu ostört etta på dps mätaren nästan hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Varför behöver warriors 25% hit rating? Och varför suger de bajs i dps? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 För att rage är normalized, högre skada ger inte mera rage, därför behöver man haste/hit för att få så mycket som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 För att rage är normalized, högre skada ger inte mera rage, därför behöver man haste/hit för att få så mycket som möjligtMärkte det idag, min warrior fuckar systemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Hmm, kanske det. Har gemat reci. Ett tag nu. "/ Shaman kan man väl inte sej att dom har blivit nerfade enligt mej. Fail att gema reci? ;s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 vad ska jag gema i pvp då? Har dom tagit bort balance druidens 85skill, svampen for ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 hur dom kan höja sin dps när wrath fått 0.5 sec längre cast tid förstår jag inte. vill gärna se hur dom har gemmat efter patchen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg