Hej igen alla! :D
Nu behöver jag hjälp av proffsen!
Det är så att min gamla laptop är infekterad med en massa virus (på grund av att jag surfade utan virus-skydd ett litet tag). Fast grejen är att min pappa skulle få den av mig och jag hade lovat honom det. Men jag kan ju inte ge den till honom när den knappt går att använda. Jag har försökt med det mesta, både att installera nya virus-skydd från nätet och att installera från skiva. Varje gång händer samma sak, att det står: "Du måste avinstallera security master AV för att kunna installera det här programmet". Jaja, tänker jag och går in på kontrollpanelen för att avinstallera programmet. Vaf#n!? :angry: Då finns det inget program där som heter så. :huh: Nu har jag letat runt efter programmet aslänge men hittar det inte. Kom på den lysande idén att bara reseta hela datorn, asså hela systemet. MEN, jag vet inte hur man gör!!! Jag vet ju hur man går in i biosen och så men jag vet inte riktigt så noga hur man gör allt annat. T.ex. hur man resetar hela datorn. Så snälla tala om för mig hur f#n man gör!?
/En något förbannad Thumbzup