Hoppa till innehåll

Om Det Funnits En Konkurrerande Sida Med Kvalité..


Caspian
 Dela

Rekommendera inlägg

Har det slagit dig att de kanske är inloggade för att ta hand om fusk och dylikt, och inte för att vara på forumet?

Det fattar ju till och med jag. Men som jag sa, det blir roligare om moderatorerna deltar i diskutioner och visar sig på sidan. Men det är bara vad jag tycker. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sedan är det upp till er, gillar ni inte hur fuska.se drivs så är det bara att lämna, det vet ni.

"Fan, elen i huset gick, det är bäst jag flyttar"

 

 

 

Problemet är nu, vi behöver egentligen INGENTING nu, och ändå klagar ni.

Vad fan vill ni ha egentligen?

Som jag sa tidigare, detta är ett forum, ni kan skriva nya trådar och svara, vill ni kunna flyga också?

 

Jag ville ha Gilla-knappen för att minska antal spam-inlägg som t.ex "+1" eller "Hahaha", annars så behövs egentligen inget mer.

 

Vad fan tror du vi vill ha? Det vi har skrivit runt i alla dessa tidigare trådar, ge fan i att kommentera om du ska vara en fitta i varje kommentar.

 

Minska spam-inlägg, vart i helvete har vi spam? Tycker Fuska ligger på ganska bra nivå och inte har så mycket spam eller liknade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt ut dom oaktiva modsen och börja fixa om fuska lite kanske?

Bara att byta ut modsen skulle göra stor nytta. Jag tycker att Rapto och Draghon ska ha mycket credit för att vara hyfsat aktiv på forumet. Boffa ser man också lite då och då.

 

Ett förslag är ju att lägga in moderatorer som är kanske 16-20 år som kanske inte har fullt upp på fritiden. Det blir även mycket roligare om man har moderatorer som deltar i diskutioner, istället för att bara visa sig när de låser/flyttar trådar.

 

Btw, någon mer än mig som inte sett Slasktratt, Nafrali, nico, och Xade på forumet på flera månader? De har varit inloggade, men inte visat sig särskilt mycket, vilket jag tycker är tråkigt.

 

Jag skrev ett inlägg i mod-forumet angående min inaktivitet tidigare den här månaden.

Tråden jag gjorde var denna:

 

Som de flesta kanske vet jobbar jag, från tidig morgon till sena kvällar. Jag har ungefär 2-3 timmar jag kan spendera på fritid numera.

Och jag väljer att prioritera andra saker istället för att ta hand om fusk och nyheter under den tiden.

Det är anledningen till att jag inte vart så aktiv. Jag besöker fortfarande fuska.se minst 1 gång om dan och kollar läget, det blir dock inte så mycket modererande.

Ni kan låta mig sitta kvar som mod, då jag har ganska mycket expertis och jag fortfarande svarar på frågor som dimper in i min inbox, eller så kan ni ta bort mig och ersätta mig med någon, spelar inte så stor roll för mig. Jag har gjort mitt känns det som på sidan och kommer inte vara lika aktiv, utan kommer agera väldigt passivt.

Hoppas ni får lite överblick med min situation.

Och med det säger jag god natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag skulle inte byta sida. Har varit med om att andra forum skapats och att medlemmar som man brukar snacka med här registrerade sig där också, men det var helt enkelt inte samma känsla vilket resulterade i att det inte höll i längden. Kommer alltid att vara denna sida för mig, som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som de flesta kanske vet jobbar jag, från tidig morgon till sena kvällar. Jag har ungefär 2-3 timmar jag kan spendera på fritid numera.

Och jag väljer att prioritera andra saker istället för att ta hand om fusk och nyheter under den tiden.

Det är anledningen till att jag inte vart så aktiv. Jag besöker fortfarande fuska.se minst 1 gång om dan och kollar läget, det blir dock inte så mycket modererande.

Ni kan låta mig sitta kvar som mod, då jag har ganska mycket expertis och jag fortfarande svarar på frågor som dimper in i min inbox, eller så kan ni ta bort mig och ersätta mig med någon, spelar inte så stor roll för mig. Jag har gjort mitt känns det som på sidan och kommer inte vara lika aktiv, utan kommer agera väldigt passivt.

Hoppas ni får lite överblick med min situation.

Och med det säger jag god natt.

 

Jag förstår. Men då borde ju de lägga till någon annan som mod, även om de har kvar dig. Fast det kommer kanske i uppdateringen? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan är det upp till er, gillar ni inte hur fuska.se drivs så är det bara att lämna, det vet ni.

"Fan, elen i huset gick, det är bäst jag flyttar"

 

 

Problemet är nu, vi behöver egentligen INGENTING nu, och ändå klagar ni.

Vad fan vill ni ha egentligen?

Som jag sa tidigare, detta är ett forum, ni kan skriva nya trådar och svara, vill ni kunna flyga också?

 

Jag ville ha Gilla-knappen för att minska antal spam-inlägg som t.ex "+1" eller "Hahaha", annars så behövs egentligen inget mer.

 

Vad fan tror du vi vill ha? Det vi har skrivit runt i alla dessa tidigare trådar, ge fan i att kommentera om du ska vara en fitta i varje kommentar.

 

Minska spam-inlägg, vart i helvete har vi spam? Tycker Fuska ligger på ganska bra nivå och inte har så mycket spam eller liknade.

 

Inlägg, inte kommentar, idiot.

 

Jag skriver bara det som är sant, vi behöver inte ett jävla piss.

Men du och alla andra p12-13's vill ha en jävla massa funktioner till sidan som är helt onödiga.

 

Jag skulle helt ärligt kunna sitta med detta tema osv hur länge som helst bara sidan lever.

 

 

Fuska.se är som Wow, ni vill ha mycket gearscore men skiter fullständigt i stats och experience.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Fuska har alltid haft potential till att bli väldigt mycket mer än vad det är. Jag håller med dig och det känns nästan synd att en sida med så mycket aktiva användare går till spillo. Jag har alltid trivts bra på Fuska till och från. Men det är SÅ himla mycket som skulle bli bättre! Men med en hyffsat "slapp" ledning som hellre koncentrerar sig på att vara stränga moderatorer kommer nog inte detta hända på ett bra tag.

 

Svaret på frågan är både ja och nej. Det finns sjukt mycket bättre spelcommunitys än Fuska som jag vet om och som jag hänger på själv.

 

www.gameplayer.se

www.loading.se

www.giantbomb.com

 

För att bara nämna några få.

 

Anledningen till att jag fortfarande hänger på Fuska är för att jag har varit medlem såpass länge att det nästan blir nostalgiskt att återvända lite då och då.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...