GamesDean Skrivet 17 November 2010 Rapport Skrivet 17 November 2010 Tjena! Köpte ett Siberia v2 headset igår men får det att funka. Kan koppla in själva hörlurs kontakten i mina högtalare men när jag kopplar in micken så tystnar det. Kan koppla in micken i ett uttag i datorn och hörlurarna i högtalarna men det blir lite jobbigt då datorn står en bit från högtalarna. Har någon annan haft samma problem eller har någon annan lösning? Tack för snabba svar! Citera
Vitdom Skrivet 17 November 2010 Rapport Skrivet 17 November 2010 (redigerat) Anslutning MICK <--> HÖGTALARE finns där för att förstärka ljudet, vid koppling kan även DATOR <--> HÖGTALARE brytas. Annars kopplar du MICK <--> DATOR för att spela in. Redigerat 17 November 2010 av Vitdom Citera
GamesDean Skrivet 17 November 2010 Författare Rapport Skrivet 17 November 2010 (redigerat) När jag kopplar in hörluresladden i högtalarna så funkar det prima men när jag kopplar in mickrofonsladden så försvinner ljudet helt. Har förövrigt Logitech x-140. Redigerat 17 November 2010 av xXHomerXx Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.