💬
Logga in
Fuska.se

Black Ops Montage!

4 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Yes! Äntligen klart! Satt och redigerade och skaffade clips till detta hela dagen igår, har svårt att bestämma mig vilka effekter och sådant jag ska ha.

Iallafall:

Klippen kommer ifrån mig och ett antal kompisar på min friendslist på PSN. Tycker det blev grymt bra :)

För att inte vara någon "subscriber-whore" så skriker jag: Subscribe'a gärna om ni gillar mina videos, jag gör även commentaries!

Laterz.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Yes! Äntligen klart! Satt och redigerade och skaffade clips till detta hela dagen igår, har svårt att bestämma mig vilka effekter och sådant jag ska ha.

Iallafall:

Klippen kommer ifrån mig och ett antal kompisar på min friendslist på PSN. Tycker det blev grymt bra :)

För att inte vara någon "subscriber-whore" så skriker jag: Subscribe'a gärna om ni gillar mina videos, jag gör även commentaries!

Laterz.

Fixa färgerna nästa gång...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Iallafall:

Laterz.

Fixa färgerna nästa gång...

Jahapp, det var ju mycket kritik.

Nivå 7 · Fuskare

Nice ;)

7 Dec 2010
Nivå 3 · Lärling

Det var inte så dåliga kompisar du hade. Ganska coola kills :medieval:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in