Hoppa till innehåll

Nån Som Vet Om Sims3 På Xbox360 Är Värt Att Önska Sig?


360Xbox2
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har nyss hört att Sims3 har kommit till Xbox360. Och nu undrar jag om det är värt att önska sig i julklapp.

 

Jag är en stor sims beundrare och har spelat sims2 Jätte mycket. I Torsdags när jag kom hem så berättade min mamma för mig att sims3 har kommit till Xbox360. och Hon sa att hon tyckte jag skulle önska mig det efter som jag tidigare sagt att jag velat ha det på Pc men att våran dator inte klarar det spelet. Och jag har tittat runt på olika rewies på Youtube och Google och vissa Tycker faktiskt det är ett bra spel medans andra inte tycker det. Jag har spelet Sims2 på Playstation2 och där insåg jag att kontrollerna sög och det va ett skit svårt spel och tråkigt. så jag är lite fundersam på kontrollerna med är Kontrollerna Lättare på sims3 på Xbox360 än sims2 var på playstation2? och Har någon spelet det och kan ni tala om för mig om sims3 på Xbox360 är värt att önska sig tacksam för svar :) :D

post-95414-1292155035_thumb.jpg

Redigerat av 360Xbox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...