Hoppa till innehåll

Devil May Cry 5


Turbosteps
 Dela

Rekommendera inlägg

även om deta inte angår datorer eller nåt sånt så är det ändå om ett spel på datorn. jag har hört att ninja theory har gjort dmc 5 jag sett trailern och jag skäms, Vad fan äre dom har gjort så jävla ful han är, asså joo jag fattar man kommer säkert gilla combos o shit men fansen vill inte bara ha det vi vill ha historien, så vad ska det handla om nån jävla twilight snubbe som påstår att han är "dante" och vem fan låter ninja theory göra ett spel. dom har fan knappt gjort nån förutom heavenly sword.och svärdet om ni har sett på trailer liknar förfan en jävla piska ffs. så dom vill alltså att vi ska glömma Vergil,nero och den grymma dante och börja spela med nån strippa eller. asså detta är sorligt precis när det började bli nåt i dmc 4 så förstör dom allt. vrf kunde dom typ inte gjort nåt om dantes far som typ kommer tbx eller nåt liknade eller typ att vergil kommer tbx osv. men det är ilf min åsikt om spelet skriv vad ni tycker alla dmc fans :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...