💬
Logga in
Fuska.se

Java

12 svar · startad

Trådstartare #1

Tjenare!

jag skulle vilja lära mig Java men när jag kollar på NewBostons tutorials på youtube så fattar jag inte,

och jag har ingen bra komprimerare,

Jag undrar om någon vet en tutorial som man läser eller en bra bok

TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar.

↗ till inlägget

TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar.

Håller med ovanstående.

Förstår du inte NewBoston så kommer du nog inte kunna lära dig Java på ett bra tag då hans tutorials är mycket bättre än någon bok enligt mig.

23 Dec 2010
Trådstartare #4
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller med ovanstående.

Förstår du inte NewBoston så kommer du nog inte kunna lära dig Java på ett bra tag då hans tutorials är mycket bättre än någon bok enligt mig.

Jag förstår thenewboston bra men jag föredrar böcker (jag kanske uttryckte mig lite fel :$)

Du sa att du inte fatta vad han menade. Men googla på java tutorial PDF eller nåt liknande.

Kolla i ditt lokala bibliotek, programmeringsböcker är inte direkt sällsynta. Kolla även online, möjligt att du hittar något du kan beställa. Kan du engelska kan du absolut hitta något.

25 Dec 2010

Jag har "Java Direkt". Tycker den är lagom bra.

Kan nämna att det står "Java Direkt med Swing" på framsidan så det inte blir någon missuppfattning om du skulle kolla upp den.

2 Jan 2011

Finns ju alltid Beginning Programming with Java For Dummies.

6 Jan 2011

Som sagt. NewBostons's tutorials är så löjligt simpla. Förstår du inte dem så ska du vänta något år.

Men om du nu tvunget ska försöka så gå till biblioteket och fråga efter en bok om Java programmering.

9 Jan 2011
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Som sagt. NewBostons's tutorials är så löjligt simpla. Förstår du inte dem så ska du vänta något år.

Men om du nu tvunget ska försöka så gå till biblioteket och fråga efter en bok om Java programmering.

Läs hela tråden före du svarar!

5 Aug 2012

Mr1bying är väldigt bra han lär ut många språk som jdk och c++

↗ till inlägget

Mr1bying är väldigt bra han lär ut många språk som jdk och c++

Lite sent att svara du.
↗ till inlägget

Lite sent att svara du.

Mm, lol!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in