VAZE Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Nu ska jag ge ut en hel månad gratis wow! Jag ska börja med wow, och den första som skickar sor (scroll of resurrection) får en gratis månad wow! Vad tjänar jag på detta? Jag får 10 dagar trial, som jag hinner lvla till 60+ på (det är tbc trial och inte vanliga). Det lär ta ett tag innan du får din månad eftersom jag måste köpa ett gamecard och jag kommer inte göra det förrän slutet av Januari, men jag säger till när jag ska köpa så du vet när du får din månad! Mer info om Scroll of Rescurrection Invite a friend that has left World of Warcraft to return with a FREE 10-Day Trial of the Burning Crusade. If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE! You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago. sida för att skicka: wow-europe.com/sor/ När de frågar om email så skicka den till: superali_@hotmail.com Om ingen gör detta inom 1-2 timmar så kommer jag göra det själv eftersom jag är ivrig att spela, men tänkte att det är snällt att någon får en månad så jag väntar ett tag :P OBS! Ditt account måste vara aktivt (inte frozen) för att du ska kunna skicka detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Skickar... Edit: Skickat! :D Redigerat 29 December 2010 av Damel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Skickar...Ok, ska se om jag får något. EDIT: Det fungerade, säger till när jag upgraderar accountet med gamecard. Redigerat 29 December 2010 av VAZE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Skickar...Ok, ska se om jag får något. EDIT: Det fungerade, säger till när jag upgraderar accountet med gamecard. Gött :D Bara dra iväg ett PM när du har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg