Hur gör man en snygg avatar?
Det finns pogram för sånt
Man kan använda photoshop tex, men det går även med paint.
(kan göra en gratis till dig eftersom du e me i starwarsclub ;) )
Går det i paint?
Det är inte så bra program
nej, men det går, gjorde alla mina avatarer i paint inna jag fick photoshop
du kan använda vilket ritprogram som helst...
spelar ingen roll om de heter paint, paint shop pro lr photoshop lr va de nu heter...alla går, men sen finns är de ju mer lr mindre bra kvalitet... ;P
Man kan göra avatarer i alla program som kan hantera bilder kan man säga..du kan använda vilket ritprogram som helst...
spelar ingen roll om de heter paint, paint shop pro lr photoshop lr va de nu heter...alla går, men sen finns är de ju mer lr mindre bra kvalitet... ;P
vad var det jag sa då?(PePsodenT @ 15/05-2004 20:59:24)du kan använda vilket ritprogram som helst...
Man kan göra avatarer i alla program som kan hantera bilder kan man säga..
Ritprogram ;) Det betyder att du kan använda Microsoft Word också!(Omega @ 15/05-2004 21:45:32)(PePsodenT @ 15/05-2004 20:59:24)du kan använda vilket ritprogram som helst...
vad var det jag sa då?
Thank yuo so much!!!!
Word kan man använda till texter!(PePsodenT @ 15/05-2004 21:46:27)(Omega @ 15/05-2004 21:45:32)(PePsodenT @ 15/05-2004 20:59:24)du kan använda vilket ritprogram som helst...
vad var det jag sa då?
Ritprogram ;) Det betyder att du kan använda Microsoft Word också!
Men han sa ju att man kan använda alla ' ritprogram ' då kan man ju använda Word, det är bara att ta ett tecken och börja rita..(DeBug Fuzzie @ 18/05-2004 20:26:18)(PePsodenT @ 15/05-2004 21:46:27)(Omega @ 15/05-2004 21:45:32)(PePsodenT @ 15/05-2004 20:59:24)du kan använda vilket ritprogram som helst...
vad var det jag sa då?
Ritprogram ;) Det betyder att du kan använda Microsoft Word också!
Word kan man använda till texter!
Man kan infoga bilder me dju !
Kan man använda Adobe Photoshop Elements????