Tja.
Jag gillar GTA 4,men har inte klarat ut det än.
Men vilket GTA 4 expansion är bäst? Tycker ni att jag ska köpa ett fastän jag inte klarat ut något än?
/Layton
Tja.
Jag gillar GTA 4,men har inte klarat ut det än.
Men vilket GTA 4 expansion är bäst? Tycker ni att jag ska köpa ett fastän jag inte klarat ut något än?
/Layton
Nja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :o
Storyn äger i alla fall
↗ till inläggetNja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :o
Storyn äger i alla fall
Whaaat???
Hej du, jag tror att du har skrivit i fel ämne.
Det här handlar om GTA expansioner.
↗ till inläggetNja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :o
Storyn äger i alla fall
Får man med motorcyklar i den andra expansionen, men inte i The Ballad Of Gay Tony eller vad menar du?
↗ till inläggetFår man med motorcyklar i den andra expansionen, men inte i The Ballad Of Gay Tony eller vad menar du?
Jaha, nu fattar jag tbogt stod för the Ballad Of Gay Tony...
GangstaLean, var lite tydligare nästa gång :)
↗ till inläggetTbogt är en förkortning så som gta för grand theft auto....Jaha, nu fattar jag tbogt stod för the Ballad Of Gay Tony...
GangstaLean, var lite tydligare nästa gång :)
↗ till inläggetTbogt är en förkortning så som gta för grand theft auto....
Japp, jag förstod det nu, men jag fattade det inte först...
Men okej, The Ballad of Gay Tony, man kan hoppa fallskärm och storyn äger, så det är väl ett plus :)
Storyn äger i alla fall
Men vad menar du med det fetstilta då?
Får man med motorcyklar i den andra expansionen eller vad menar du?
Man kan ju åka motorcykel i gamla GTA 4...
↗ till inläggetMen vad menar du med det fetstilta då?
Får man med motorcyklar i den andra expansionen eller vad menar du?
För att "the lost and damned" är om ett motorcykelgäng, man åker motorcykel hela tiden.
↗ till inläggetFör att "the lost and damned" är om ett motorcykelgäng, man åker motorcykel hela tiden.
Jaha, okej, men jag tror jag ska köpa The Ballad of Gay Tony det verkar roligast i så fall.
Köp episodes, du får båda 2 på samma skiva...
The Lost and Damned har en mer intressantare handling, medan The Ballad of Gay Tony har en roligare spelbarhet i form av fallskärmshoppning och vapen.
Du har väl alltid gillat bögar? Köp tbogt, om det är så.
↗ till inläggetHaha *klickar på den osynliga gilla-knappen*. Köp Episodes from Liberty City.Du har väl alltid gillat bögar? Köp tbogt, om det är så.
Tror inte att man behöver gilla bögar så värst mycket för att kunna uppskatta en bra expansion.
Jag gillar bögar, men inte BigGroter dock...
Skoja bara :P
onT: Japp, jag ska nog köpa båda, som satisfaction sa, dem verkar ju lika bra båda två...
↗ till inläggetPersonligt påhopp, anmäld.Jag gillar bögar, men inte BigGroter dock...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in