💬
Logga in
Fuska.se

Melodifestivalen

32 svar · startad

jag tycker att det e dåliga låtar i melodifestivalen i år! :angry: bara 2-3 låtar som e så där! :( <_<

Bambi

Mm.. Tycker så.. Väldigt låg kvalité

jag tycker sverige borde köra med rock som när Roger pontare var med...hette han så?

jo så heter han men han var ju en tönt :P jaja lite i den stilen KANSKE

det e inte konstigkt om sverige vinner nu, när alla såna dåliga låtar är med i melodifestivalen! <_< :angry:

Bambi

det verkar inte vinna -.-

ukerna vann! :angry: typist dom var inte bra!

åmen, allting e ju bara politiskt t.ex. cypern och grekland der allti varann 12 poäng, så liksom de spelar typ ingen roll hur bra låten är bara man har många grannar

Det enda som var fel var att Turkiet kom för högt upp och att Frankrike och Belgien för långt ner. :rolleyes:

malta och sverige var typ dom bästa, låten som vann var inte heller så dum.

men polen, jeez... hon som sjöng låt ju som kajsa anka :blink:

Bara skit låtar, som vanligt alltså.

16 May 2004

Jag tyckte allt var skit, eller det som jag såg, men Ukraina var faktiskt lite roliga men låten sög hårt. Polens bidrag skulle vunnit, en typisk låt som man kommer sjunga i framtiden alltid "Sweet, Love Song, Sweet Song, Love Song" o.s.v.

varför gick jag inte och la tidigt?.. bara skit låtar och sen röstar alla granländer på varandra!!..

Ukraina var ju bra . LOOOL utan oss skulle norge blivit nollade !.

ja,men vi svek dom vi fick en 12 poängare av dom och vi gädde dom 3 poäng :lol:

Såg inte själva poängutdelningen... musiken var så tråkig så det var synd om den... Ukrainas var ok, ganska rolig. Satt och skrattade i soffan. :)

Såg inte själva poängutdelningen... musiken var så tråkig så det var synd om den... Ukrainas var ok, ganska rolig. Satt och skrattade i soffan. :)

Dom sa att dom blivit insperade av Sagan Om Ringen :wacko: Jag tyckte det mer liknade Lilla Banny eller Gladiator med tjejer...

albanien var också rätt bra tycker jag men jag fattar inte varför ukraina hade sagan om ringen kläder? :blink: :wacko:

åmen, allting e ju bara politiskt t.ex. cypern och grekland der allti varann 12 poäng, så liksom de spelar typ ingen roll hur bra låten är bara man har många grannar

just så...man ska väll typ va snäll mot grannlandet ;)

sverige var dom ända som gav norge poäng.

(Smach @ 16/05-2004 11:02:35)

just så...man ska väll typ va snäll mot grannlandet ;)

sverige var dom ända som gav norge poäng.

ja men, norge gav sverige 12 p och sverige gav ju bara 3p tillbaka! <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in