Hoppa till innehåll

Dagens Topp 10 Författare


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur fan resonerar folk nuförtiden? Hur kan ni sitta och klaga över en jävla funktion som ni kanske inte ens använder? Att man ägnar FLERA timmar på att sitta och diskutera huruvida en funktion som är bra eller inte, när ni faktiskt kan göra något för att få forumet mycket mer aktivare. Och så sitter ni och trycker ner Layton som förbannade gamar efter ett as, hon försöker verkligen och så är det. Live with it. Tror faktiskt att de som vill skrota "Dagens top författare 10" är avundsjuka och har nog inte tålamodet att posta själva, då de bara är omogna p12er som inte gör annat än att sprida hormoner i överflöde på fuska.se.

 

Så jävla barnsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur fan resonerar folk nuförtiden? Hur kan ni sitta och klaga över en jävla funktion som ni kanske inte ens använder? Att man ägnar FLERA timmar på att sitta och diskutera huruvida en funktion som är bra eller inte, när ni faktiskt kan göra något för att få forumet mycket mer aktivare. Och så sitter ni och trycker ner Layton som förbannade gamar efter ett as, hon försöker verkligen och så är det. Live with it. Tror faktiskt att de som vill skrota "Dagens top författare 10" är avundsjuka och har nog inte tålamodet att posta själva, då de bara är omogna p12er som inte gör annat än att sprida hormoner i överflöde på fuska.se.

 

Så jävla barnsligt.

Jag vet inte om du menar mig, men om du gör det så klagar jag inte på Layton alls.

Men jag anser att det är en onödig funktion som kan få medlemmar att tävla för att komma i topp, nu kanske det är så att inte så många som använder den, men om det vore på det viset så skulle det vara en funktion jag tycker att den skulle plockas ner.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Harkel Harkel.

Jag stod alltid högst upp på listan och var typ minst 20 inlägg mer än tvåan.

Ingen försökte ens att slå mig förutom 3FJSKFJSKGJES sista dan innan jag gav mig.

 

Ingen försökte slå mig.

Alla blev bara så himla sura.

???

Först klagar alla på inaktiviteten sen bli alla sura på den enda som gör något, fastän jag gjorde de för fuskarank och för att stå högst upp på listan, men Vafan, det är ju bara en tanke?

Hmmm, om jag sagt att det inte var för fuskarank eller att jag aldrig hört talas om Dagens topp Tio Författare hade ingen blivit sur.

:huh:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Harkel Harkel.

Jag stod alltid högst upp på listan och var typ minst 20 inlägg mer än tvåan.

Ingen försökte ens att slå mig förutom 3FJSKFJSKGJES sista dan innan jag gav mig.

 

Ingen försökte slå mig.

Alla blev bara så himla sura.

???

Först klagar alla på inaktiviteten sen bli alla sura på den enda som gör något, fastän jag gjorde de för fuskarank och för att stå högst upp på listan, men Vafan, det är ju bara en tanke?

Hmmm, om jag sagt att det inte var för fuskarank eller att jag aldrig hört talas om Dagens topp Tio Författare hade ingen blivit sur.

:huh:

Problemet är det att jag (och kanske de andra?) hellre läster 10 genomtänkta och bra poster, än 20 som ligger på gränsen till onödig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Harkel Harkel.

Jag stod alltid högst upp på listan och var typ minst 20 inlägg mer än tvåan.

Ingen försökte ens att slå mig förutom 3FJSKFJSKGJES sista dan innan jag gav mig.

 

Ingen försökte slå mig.

Alla blev bara så himla sura.

???

Först klagar alla på inaktiviteten sen bli alla sura på den enda som gör något, fastän jag gjorde de för fuskarank och för att stå högst upp på listan, men Vafan, det är ju bara en tanke?

Hmmm, om jag sagt att det inte var för fuskarank eller att jag aldrig hört talas om Dagens topp Tio Författare hade ingen blivit sur.

:huh:

Det är det som är så dåligt med den funktionen, man kanske vill stå högst upp i listan. Man ska posta de inlägg man vill, om man då kommer etta gör det inget. Men om man postar inlägg för att komma etta, då är det något helt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det som är så dåligt med den funktionen, man kanske vill stå högst upp i listan. Man ska posta de inlägg man vill, om man då kommer etta gör det inget. Men om man postar inlägg för att komma etta, då är det något helt annat.

Hmmm...

Jag vet att min posthunting var jobbig.

Men jag trodde verkligen att det skulle hjälpa inaktiviteten. Det var den största anledningen till att jag postade, men jag tykte om att stå etta också.

Sen kan man ju tänka på att tvåan stog på 20, och jag stog på 40, så jag FORTSATTE alltså att posta efteråt, det var inte så att:

Yehoo, nu är jag först, bye bye fuska.se för idag :)

Jag började med att försöka fixa inaktiviteten, när jag såg hur mycket inlägg jag postade och att jag låg 1:a på Dagens Topp Tio Författare, då tänkte jag att det var kul, och det gav mig också en bra anledning till att fortsätta försöka göra något åt inaktiviteten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara säga till alla att ni får argumentera för och emot, så ni kommer nånstans med tråden. Inte bara säga "dålig idé" eller "bra idé".

Måste påpeka att en anledning till forumets låga aktivitet nog kan vara att allt mer funktioner på sidan tas bort.

 

håller med jolt, motivera era svar

 

ontopic: Ja jag vill ha det kvar, visst det är onödig och ökar till spam, men det är intressant att se hur många inlägg man gör och om man ligger bra till.

 

Men om man ska spamma ner forumet pga detta gör mig faktist inget, det är bara 5 anmälningar man har och då kan man packa sina väskor och dra om man når den gränsen

 

så länge man håller sig till ämnet så spelar det väl ingen roll?

 

Hur fan resonerar folk nuförtiden? Hur kan ni sitta och klaga över en jävla funktion som ni kanske inte ens använder? Att man ägnar FLERA timmar på att sitta och diskutera huruvida en funktion som är bra eller inte, när ni faktiskt kan göra något för att få forumet mycket mer aktivare. Och så sitter ni och trycker ner Layton som förbannade gamar efter ett as, hon försöker verkligen och så är det. Live with it. Tror faktiskt att de som vill skrota "Dagens top författare 10" är avundsjuka och har nog inte tålamodet att posta själva, då de bara är omogna p12er som inte gör annat än att sprida hormoner i överflöde på fuska.se.

 

Så jävla barnsligt.

Håller med Raeven

 

Tycker ni ska låta Layton vara ifred, hon försöker göra sidan aktivare

 

Man klagar på att fuska.se är inaktivt, Layton kommer och postar några inlägg här och där som är ontopic vad jag har sett

Sedan klagar ni på att hon spammar ner forumet och är fullt beroende av "Dagens topp 10 författare" och bara går efter det.

 

Plus att om hon är det, VARFÖR BRYR NI ER DÅ???

 

Hmmm...

Jag vet att min posthunting var jobbig.

Men jag trodde verkligen att det skulle hjälpa inaktiviteten. Det var den största anledningen till att jag postade, men jag tykte om att stå etta också.

Sen kan man ju tänka på att tvåan stog på 20, och jag stog på 40, så jag FORTSATTE alltså att posta efteråt, det var inte så att:

Yehoo, nu är jag först, bye bye fuska.se för idag :)

Jag började med att försöka fixa inaktiviteten, när jag såg hur mycket inlägg jag postade och att jag låg 1:a på Dagens Topp Tio Författare, då tänkte jag att det var kul, och det gav mig också en bra anledning till att fortsätta försöka göra något åt inaktiviteten.

Frågar du mig så tycker jag att det har blivit roligare i bla debatterna där man kan hålla på och komma med åsikter pga dig för du har postat så det är nästan omöjligt att få dig att sluta

 

det har varit roligt, och tycker det är synd att folk tycker att du spammar, när du försöker få fuska på rätt väg igen som det var 2008-2009

 

 

PS. lär er av Guggo ovanför, han vet vad han snackar om :P

Redigerat av Majvor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...