ZeRoZ Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Skrivet 27 Januari 2011 Hejsan! Jag undrar om min dator är hälsosam. Jag tror jag behöver ännu en fläkt för det finns bara en fläkt som sitter vid nättagget. Screen: Citera
CeZ Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) Antar att det där är full load? I så fall är processortemperaturerna rätt ok, grafikkortet är lite i det varmare laget om du inte stresstestar det också. Har du verkligen ingen annan fläkt? Därför den i nätagget "räknas" inte ens när det gäller luftflöde i chassit. Redigerat 27 Januari 2011 av Collez Citera
ZeRoZ Skrivet 27 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2011 Antar att det där är full load? I så fall är processortemperaturerna rätt ok, grafikkortet är lite i det varmare laget om du inte stresstestar det också. Har du verkligen ingen annan fläkt? Därför den i nätagget "räknas" inte ens när det gäller luftflöde i chassit.Jag har ingen anning om det är nätagget men gissade på det.Rekomenderar du att köpa en till fläkt? //ZeRoZ Citera
CeZ Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Skrivet 27 Januari 2011 Sådär ser ett nätagg ut, det är boxen högst upp/längst ner där strömmen går in i den dator. Den har oftast en fläkt men ger inget luftflöde i själva chassit. Har du ingen fläkt i varken på framsidan eller baksidan (vilket jag har svårt att tro) är det bra att köpa en ja. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.