Hoppa till innehåll

Har Aldrig Haft En Pojkvän


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.

Nu är det så att jag aldrig haft en pojkvän.

Aldrig.

Ingen har ens "frågat chans" på mig, i lågstadiet.

 

Jag skulle jättegärna vilja ha en, men vet inte hur jag ska kunna, jag vågar inte riktigt ta "andra steget"

jag kan prata med killar hur enkelt som helst, men jag vet inte hur jag ska kunna få dem att gilla mig mer som en vän.

 

Jag vet, jag kan ju inte stå och "vänta" på att någon ska fråga ut mig eller liknande, men jag är rätt feg och vet inte så mycket om kärlek.

Så kan ni hjälpa mig och svara på dessa frågor:

1. Vad imponerar killar på?

2. Är det något fel på mig?

3. Hur ska jag kunna få en kille att gilla mig?

 

Tacksam för svar

MVH Layton

 

PS. Jag är intresserad av ungefär tre killar oh kär i två.

Så att hitta någon jag är kär i är inga problem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

dra riktigt mycket bra skämt det går aldrig ihop direkt men... försök bara med en kille inga fler jag hade en tjej rikligt mycket hångel.. men sen tog jag en annan snacka om att hon slog ihjäl mig. som sagt gå på dom bara fråga direkt är mitt råd!!! B)

 

våga ta det du grejar det förresten,så gillar killar när man tar det på Alvar i elafall jag .

 

sista rådet skipa poesin om du tänker så!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.

Nu är det så att jag aldrig haft en pojkvän.

Aldrig.

Ingen har ens "frågat chans" på mig, i lågstadiet.

 

Jag skulle jättegärna vilja ha en, men vet inte hur jag ska kunna, jag vågar inte riktigt ta "andra steget"

jag kan prata med killar hur enkelt som helst, men jag vet inte hur jag ska kunna få dem att gilla mig mer som en vän.

 

Jag vet, jag kan ju inte stå och "vänta" på att någon ska fråga ut mig eller liknande, men jag är rätt feg och vet inte så mycket om kärlek.

Så kan ni hjälpa mig och svara på dessa frågor:

1. Vad imponerar killar på?

2. Är det något fel på mig?

3. Hur ska jag kunna få en kille att gilla mig?

 

Tacksam för svar

MVH Layton

 

PS. Jag är intresserad av ungefär tre killar oh kär i två.

Så att hitta någon jag är kär i är inga problem...

För det första... Du kan inte ha ett "seriöst" förhållande i din ålder(inte i min heller egentligen men jag har ett stadigt förhållande).

 

1. Inget imponerar på killar egentligen... De flesta killar i 13 årsåldern går bara på utsidan (alltså hur snygg du är).

Men om du hittar en mognare kille så kanske du ska börja prata med honom om ditt liv och sånt.

Fråga om han har några intressen... om han säger nåt intresse och så säger du "Jag gillar också sånt!" då märker han att ni har något/mycket gemensamt och det får en (mogen) killes intresse till dig.

 

2. Det är egentligen inget fel på dig... Alla ser ut och är på det sätt man föds till.

Ingen har rätt och säga "det är fel på dig".

Men det killar vill ha i dagsläget är väl typ lite fjortis stil.

 

Ungefär : Långt brunt/blondt hår, tight linne som går ner till rumpan, parfym (kan aldrig va fel att lukta gott), pushup bh.

Försök och inte ha så mkt smink på dig för annars kanske det blir helt fel när han säger "får jag se dig utan smink? :)".

Då kommer han se en stor förändring och säga "det där är inte du".

Va dig själv när det gäller ansiktet säger jag bara!

 

3. Var dig själv och prata inte för mycket om dator, tv spel och sånt "som jag har märkt att du gillar".

I skolan kan du säga "sötnos" till honom ibland eller " du är snäll " och såna saker... om det blir för pinigt i skolan kan du säga det på msn eller nåt för det är inte lika pinsamt.

 

Hoppas att det går bra för dig och att du får nytta av något jag skrivit!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, jag skulle verkligen ta det på allvar.

Jag var kär i en kille i sexan, vi var ganska mycket med varandra då men det var en annan tjej som var så himla taskig hon typ slog honom på kuken och sådär och alla tjejer som var lite småkära i honom skrattade.

Jag stod där och var ganska arg. Hur kan man fan göra så? Va taskigt. Jag stannade och frågade hur det gick. Han sa att det var bra, men jag tror inte riktigt på det...

Se efter två veckor, så blev han tillsammans med tjejen som hade slagit honom.

Orättvist.

 

Jag trodde att killar gillade allvarliga förhållanden, precis som du sa Ossian777.

Men jag är rätt sur på att han blev ihop med en tjej som var taskig.

Killar imponerar väl på snälla tjejer?

Hmmm...

 

Jag skulle aldrig vara otrogen, bara det att jag inte vet vilken jag ska välja att satsa på...

 

Tackar muffin.

Jag har axellångt brunt hår, hade ned till midjan förra året men klippte av det.

Sminkar mig inte, möjligtvis lite mascara 1-2 vecka.

 

japp, jag har så himla mycket gemensamt med killen jag gillade.

Han spelar basket, det gör jag med och vi har ju lätt för att prata.

 

Jag brukar bli kär i killar som verkar flirta med mig först, tille exempel en jättesnygg kille på franskan som lånade min pennvässare varenda lektion.

Alla mina vänner sa "han är nog kär i dig" men nu har han slutat med det och har en flickvän <_<

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, jag skulle verkligen ta det på allvar.

Jag var kär i en kille i sexan, vi var ganska mycket med varandra då men det var en annan tjej som var så himla taskig hon typ slog honom på kuken och sådär och alla tjejer som var lite småkära i honom skrattade.

Jag stod där och var ganska arg. Hur kan man fan göra så? Va taskigt. Jag stannade och frågade hur det gick. Han sa att det var bra, men jag tror inte riktigt på det...

Se efter två veckor, så blev han tillsammans med tjejen som hade slagit honom.

Orättvist.

 

Jag trodde att killar gillade allvarliga förhållanden, precis som du sa Ossian777.

Men jag är rätt sur på att han blev ihop med en tjej som var taskig.

Killar imponerar väl på snälla tjejer?

Hmmm...

 

Jag skulle aldrig vara otrogen, bara det att jag inte vet vilken jag ska välja att satsa på...

 

Tackar muffin.

Jag har axellångt brunt hår, hade ned till midjan förra året men klippte av det.

Sminkar mig inte, möjligtvis lite mascara 1-2 vecka.

 

japp, jag har så himla mycket gemensamt med killen jag gillade.

Han spelar basket, det gör jag med och vi har ju lätt för att prata.

 

Jag brukar bli kär i killar som verkar flirta med mig först, tille exempel en jättesnygg kille på franskan som lånade min pennvässare varenda lektion.

Alla mina vänner sa "han är nog kär i dig" men nu har han slutat med det och har en flickvän <_<

Ja... han tröttnade på att du inte gjorde något skulle jag kunna tro.

När en kille visar intresse och en gnutta kärlek, så måste tjejen svara på det också.

Om en kille är kär i dig, och du märker det, sitt inte bara där... gå och prata med honom och säg att du gillar han och sådana saker. Det lönar sig och vipps... ni är ihop!

Det är en härlig känsla att vara tillsammans med en tjej/kille och när den känslan inte finns längre (göra slut) så faller man i tusen bitar.

 

Så man ska akta sig för kärleken för det gör alltid, ALLTID ont i slutet!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp, jag är beredd på att det kan ta slut.

Men jag ska verkligen försöka besvara så mycket jag kan, om dem är trevliga.

Det kanske är bara jag som tror att ingen gillar mig, men jag vet inte, jag kan inte läsa tankar.

Men om en kille pratar med mig ska jag prata tillbaka.

 

Förresten, jag ska vara snäll också. Jag tänker inte vinna en kille på att vara taskig som den där andra tjejen gjorde som stal killen jag var kär i <_<

Men jag får väl ta för mig lite mer kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Långt brunt/blondt hår, tight linne som går ner till rumpan, parfym (kan aldrig va fel att lukta gott), pushup bh."

 

Ja, bra idé! Om man vill bli utnyttjad för sitt yttre. Nej, var dig själv helt enkelt, vet att det låter som värsta klyschan men det är så det är. Om en person gillar dig för att du har tajta kläder och push-up BH, så.. ja.. Gillar den personen din kropp. Vill man ha det så, är man bara desperat.

 

Om du nu är beredd på att vänta lite extra gör så, annars så kan du ju börja shoppa BH'ar. : )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte onormalt, jag har aldrig haft en flickvän eftersom jag tycker det är så jävla onödigt innan alla tjejer har mognat. Alla 14 åringar är sådana som GamerFred pratar om, fjortisar, så jag väntar helt enkelt tills kvinnorna i min ålder börjat mogna. Det är helt ditt eget val, bli bara inte ihop med någon för att "du vill ha en pojkvän".

Redigerat av FreakyStyley
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Långt brunt/blondt hår, tight linne som går ner till rumpan, parfym (kan aldrig va fel att lukta gott), pushup bh."

 

Ja, bra idé! Om man vill bli utnyttjad för sitt yttre. Nej, var dig själv helt enkelt, vet att det låter som värsta klyschan men det är så det är. Om en person gillar dig för att du har tajta kläder och push-up BH, så.. ja.. Gillar den personen din kropp. Vill man ha det så, är man bara desperat.

 

Om du nu är beredd på att vänta lite extra gör så, annars så kan du ju börja shoppa BH'ar. : )

Wut??

 

Det jag sa var att "DE FLESTA KILLAR", gillar det jag skrev... Inte att tjejer SKA ha det.

Läs gärna igenom inläggen innan du kritiserar, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför behövde du ens nämna det om endast "de flesta" gillar sånt. Både du och jag vet att i stort sett ALLA går på utsidan.

 

Ännu en sak jag vill peka ut är; "Var dig själv och prata inte för mycket om dator, tv spel och sånt "som jag har märkt att du gillar" "

 

Så om en person är väldigt intresserad i datorer och tv-spel, vilket jag ANTAR att Layton är, eftersom vi är trots allt på fuska.se, så kan fortfarande inte prata om det. Varför borde inte hon kunna göra det? Hon ska kunna vara sig själv, och killar ska kunna gilla henne för den hon är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför behövde du ens nämna det om endast "de flesta" gillar sånt. Både du och jag vet att i stort sett ALLA går på utsidan.

 

Ännu en sak jag vill peka ut är; "Var dig själv och prata inte för mycket om dator, tv spel och sånt "som jag har märkt att du gillar" "

 

Så om en person är väldigt intresserad i datorer och tv-spel, vilket jag ANTAR att Layton är, eftersom vi är trots allt på fuska.se, så kan fortfarande inte prata om det. Varför borde inte hon kunna göra det? Hon ska kunna vara sig själv, och killar ska kunna gilla henne för den hon är.

Du gillar verkligen och motkritisera va? Du ska ALLTID vara bäst?

Jag skrev bara hur det var i dagsläget... och nej, du vet tydligen INGENTING, alla går faktiskt inte på utsidan.

 

Jag säger inte att hon inte får prata om datorer, men i vårat samhälle ska det "tydligen" vara lite mindre av det.

 

Jag väntar från mer dumma kommentarer från dig, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte alla att vara bäst på något?

 

Tillbaka till ämnet. Du har rätt, alla går inte på utsidan, men det är det första alla ser hos en person. Utsidan är det första man dömer hos en person. Om det inte är över internet då, och man väljer att vara relativt anonym av sig.

 

Om man väljer att hämma sitt intresse av tv-spel och datorer så kommer inte utvecklingen att gå framåt. Jag tycker att det är en helt okej hobby, precis som att läsa böcker, eller spela fotboll.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...