Hoppa till innehåll

Den Bästa Android-mobilen?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är inte 100% på att jag vill ha ZTE Blade.

Utan jag kanske ska lägga lite mer pengar på den.

 

Om jag vill högst lägga 4000 kronor på en android-mobil. Vilken skall jag då välja?

vilken är bäst enligt tester, vad tycker ni om just den mobilen?

 

För det känns bättre att lägga lite mer på en ny mobil, jag kommer ju kanske använda den i flera år ändå. Och ZTE blade kanske inte håller så bra.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Logga in på msn/unblocka mig a1exander xD, vi måste prata mobiler :D

 

Okej, Är HTC Desire HD en av de bästa eller?

Om man skippar prisklassen, vilken är den absolut bästa android-mobilen?

Absolut! Svårt att säga i nuläget när det släpps massa nya mobiler men Optimus 2X ser riktigt vass ut!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LG Optimus 2x är världens snabbaste mobil just nu, spöar alla telefoner i performance.

Tycker inte du ska köpa HTC Desire HD, videokameran och bildkameran kunde ha vart bättre med tanke på beteckningen HD. Batteritiden är ingen höjdare heller.

 

Jag tycker du väntar med mobilen du ska välja, snart träder Mobile World Congress in och en massa mobiler presenteras. Kommer strömma ut en massa mboiler som är bättre och billigare.

 

Full HD filmning, dubbla kärniga Nvidia Tegra 2 processorer, håll ut =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har redan köpt HTC Desire HD, kan ju avbeställa men nej.

Känner mig nöjd, att kunna filma eller ta jättebra kort behöver jag inte, har en digitalkamera om jag vill ta kort.

Läst att man kan höja batteritiden väldigt lätt, genom att först ladda den fullt då den är på, stänga av den och ladda tills det blir fullt, eller något liknande. Men det kanske inte ökar jättemycket med lite. Behöver göra det endast en gång också, så jag ska testa med det direkt efter jag laddat batteriet de första dagarna som man ska göra.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...