Hoppa till innehåll

Köpt Billig Bärbar Av Kompis, Värt Att Uppgradera Ram?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjenare köpte en toshiba satellite l350 av en kompis för 2000kr, var det ett bra pris för den datorn? Men nu till det jag undrar, Det är 2gb orginal men man kan uppgradera till 4gb. Är det värt det, kommer jag märka skillnad? http://www.inet.se/artikel/5302548/samsung...400-ddr2-800mhz <- Det är det minnet jag kommer köpa isåfall. i datorn sitter det ett ram på 2gb Som är Samsung ddr2 800mhz. minnet är ju inte så dyrt och köper jag det så sätter jag ju såklart i det själv osv.

Mvh: link1

Skrivet (redigerat)

Du kommer kunna ha fler processer uppe samtidigt, booten är det hårddisken som sköter.

Mer flyt i program osv kommer du märka i alla fall, i alla fall mer än nu med 2GB.

Redigerat av Ryssfemma
Skrivet

Nu är det så att farsan ska beställa detta ram minne, han har registrerat sig på sweclockers (för att få gratis frakt?) och undrar om det är så lätt att en registrerar sig först på sweclockers och sen på inet med samma mejl, namn osv, står det sen att det är gratis frakt eller? :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...