En kossa. Kossan var...
Den Långa Sagan
Gay så dom döda den...
↗ till inläggetmen då kom Olle och petade på...Gay så dom döda den...
NÅNTING SOM GJORDE ATT ALL ÅTERUPPLIVING BLEV OMÖJLIG SÅ NU SLUTAR NI FAN MED DET
↗ till inläggetMen då kom ett troll från en annan planet och återupplivade...NÅNTING SOM GJORDE ATT ALL ÅTERUPPLIVING BLEV OMÖJLIG SÅ NU SLUTAR NI FAN MED DET
↗ till inläggetett elakt troll som återupplivadeMen då kom ett troll från en annan planet och återupplivade...
Den gamle harold som återupplivade...
...en korv medans han gotdlåv Layton i nevör medans han skrek...
: JAG ÄR INTE HUNGRIG MEN JAG SKULLE HA VERKLIGEN ÄTIT EN WHOPPER MEAL MED FANTA EXOTIC ELLER NEJ MED PEPSI OCH STORA POMMES ELLER NEJ SMÅ FÖR ANNARS KOMMER JAG INTE ÄTA DOM STORA FÖR ATT JAG INTE ÄR HUNGRIG SÅ DET BETYDER ATT JAG INTE SKULLE HA ÄTIT DET...
↗ till inläggetPrecis då återupplivade Alladin sin: JAG ÄR INTE HUNGRIG MEN JAG SKULLE HA VERKLIGEN ÄTIT EN WHOPPER MEAL MED FANTA EXOTIC ELLER NEJ MED PEPSI OCH STORA POMMES ELLER NEJ SMÅ FÖR ANNARS KOMMER JAG INTE ÄTA DOM STORA FÖR ATT JAG INTE ÄR HUNGRIG SÅ DET BETYDER ATT JAG INTE SKULLE HA ÄTIT DET...
flygande matta. Då kom Olle och
↗ till inläggetåtrerupplivadeflygande matta. Då kom Olle och
↗ till inläggeten magi som gjorde så att man inte kunde återuppliva mer...åtrerupplivade
↗ till inläggetDå Kom Laserturken och återupplivadeen magi som gjorde så att man inte kunde återuppliva mer...
↗ till inläggetett äpple...Då Kom Laserturken och återupplivade
↗ till inläggetSom Återupplivadeett äpple...
↗ till inläggetett päron...Som Återupplivade
som sa att det här måste fan vara den sämsta historien i världs-historien
↗ till inläggetOch då fick Laserturken äntligen tag på en potatis så att han kunde göra potatis med älgen. Då kom Obi-Wan och...som sa att det här måste fan vara den sämsta historien i världs-historien
↗ till inläggetTog sitt lasersvärd ochOch då fick Laserturken äntligen tag på en potatis så att han kunde göra potatis med älgen. Då kom Obi-Wan och...