Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 (redigerat) Nja, känner inget speciellt för det Allt är bättre än skrikiga P12 överhuvudtaget och det finns få saker som är bättre än My Little Pony: Friendship is magic (Jag vet inte om du räknar in alla dom andra generationerna)PUM ska skaffa Battlefield 4 och/eller Call of Duty Ghost innan 2014. Redigerat 20 Augusti 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Jag är inget för krigsspel egentligen... PUM har ätit mat idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Ja, 3 gånger. PUM har flyttat hemifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Nja, har student-boende så när jag pluggar är jag inte hemma, men annars ja.PUM har varit i Medelhavet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Ja, Italien 3gr och Mallorca 2gr PUM har varit i Gränna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Ja, Italien 3gr och Mallorca 2gr PUM har varit i GrännaÄr inte Mallorca i Atlanten? Ontopic: Ja, förra året. PUM har facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Är inte Mallorca i Atlanten? Ontopic: Ja, förra året. PUM har facebook.Mallorca ligger i Medelhavet, jag antar att du tänker på Gran Canaria Ontopic: Ja det har jag PUM anser att han/hon har väldigt bra musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Ja det gör jag. PUM är kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Nej, aldrig haft känslor för någon. PUM ska spendera pengar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Japp jag ska äta schnitzel på sibylla för 74 spänn PuM har aldrig ätit schnitzel på sibylla men vill smaka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Nej tack, nöjer mig med deras hamburgare. PUM är feminist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Mallorca ligger i Medelhavet, jag antar att du tänker på Gran CanariaJa det gjorde jag.Såg kartan framför mig nu, och Mallorca ligger utanför Spanien mot Italien va? Ontopic: Jag tycker att kvinnor ska ha lika mycket rätt i samhället som män, men jag hatar inte män, så bestäm själv.Men jag skulle säga ja. PUM har en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.