fubbis Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 ne ja e bara 15 år ju PUM gillar att kolla på någon sport på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Nej inte för tillfället Pum har haft men slutat med facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Använder då och då för att hålla kontakt med polarePUM anser att han/hon använder datan för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Nä, men PS3an.PUM har en Android. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Tyvärr har jag en iPhone, blir nog dock en HTC One i oktober. PUM har haft en Sony Ericsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Japp, deras "dumbphones" var guld värda men dom nya verkar inge bra :P PUM har ätit nudlar den här veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Nej, vilket är ovanligt.PUM vill ha Sushi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Ja, fyfan. Måste nog vara det godaste som finns. PUM gillar té mer än kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 21 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2013 Det var läge sedan jag drack något av det men jag tror svaret blir sant.Pum Fastnar ofta vid datorn och sover lite för lite nr en ska upp till morran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Jag har fedt soft schema, börjar vid 2 tiden, så lägger mig vid 4-5 tiden och får ändå sova ut.Så första delen ja, andra delen nej. PUM sover mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Nja, 6 timmar oftast PUM gillar morötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Kyllä Personen under mig kliver upp kl 6 på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.