Proccito Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Har jag säkert gjort, men jag är osäker.PUM kommer en dag att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Nej.PUM vill dela en banan med mig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 If you know what I mean, så JA!!!PUM har börjat skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Why not? PUM är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Det kan inte jag svara på men jag personligen tycker inte att det är något fel på mig. men det är något andra får avgöra. Pum har mer tjej kompisar än killkompisar (jag har det och är kille och det verkar ovanligt :/ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Nej. PUM är hungrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 ne, åt kyckling innan PUM har varit utanför europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Aldrig varit längre utanför Sverige än Åland, haha! PUM gillar dubstep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 nä PUM är medlem i Imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 På ett annat acc, men då jag fick tillbaka detta så är jag inte det längre, dessvärre. PUM ska upp tidigt imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 japp 6:55 ska ta brosan till skolan med min tjej kompis (friendzoned :'( )Pum har ett riktigt jobb och går inte i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 nej jag är 2 school 4 cool PUM fäljer någon let's play kanal på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.