Proccito Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Nja. Jag följer några kanaler som gör let's plays, men det är inte just för deras let's plays.PUM vet vem jag har som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Japp *brohoof /)*Pum ska snart lägga sig och sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 aa Personen under mig gillar ost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 nää PUM har saknat mig? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Ja klart Pum har ostkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Ja faktiskt. Personen under mig har börjat skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Nix. PUM har tjänat pengar under sommarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Endast några hundra från youtube och månadspeng, inte säker på om det räknas... PUM tappar ofta bort saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Jag tappar bort saker fast jag vet vart dom är. PUM är arg, och dricker cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Nej och nej ^^ PUM vet vad ett kassett-band är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Ja PUM vet vad en rullbandspelare är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Ja. PUM äter kexchoklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.