Gäst Jesper93 Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 För det mesta Pum Har spelat Bowling nån gång i sitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 jaPuM ska snart lägga sig. om h*n redan har vaknat så frågar jag istället - PuM vill äga en pistol ( hällst en gammal Colt M1911 '1945) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Jag har vaknat, men jag vill inte ha en pistol.Jag känner inte att jag behöver en sån.PUM föredrar pepsi över coca-cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 nej föredrar cola mer Pum är en raggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Nea PuM är en mc-knutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 ja är med i hells angels pum tycker att oboy är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Varm oboy kan vara gott en kall vinter, annars får de vara. PUM använder Steam som chattklient Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 När jag spelar föredrar jag steam, annars är det skype som gäller, och dom dom inte har skype, finns på facebook.PUM använder en trådlös mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Nej fän, jobbigt när man spelar o batteriet tar slut. PUM Har ljudsystem med över 1000w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Har ett par Siberia V2 jag silvertejpat ihop, tror inte det är såna höga watt-tal på dom. PUM är seg idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 JaPuM är hyper duper pig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Lagom Pum har vunnit 100 kronor på triss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.