Bara att tanka den från minecraft.net. Allt finns kvar, launchern ser bara annorlunda ut! Ser jättefin ut enligt mig, vad tycker ni?
Ny Launcher!
Riktigt bra och snyggt :cool:
Funkar inte att ladda ned för mig. :(
↗ till inläggetFunkar inte att ladda ned för mig. :(
Du måste ladda ner minecraft igen från sidan det är då en ny launcher kommer. :)
↗ till inläggetKan inte connecta.Du måste ladda ner minecraft igen från sidan det är då en ny launcher kommer. :)
↗ till inläggetMånga som har problem med det just nu, jag bland annat. :)Kan inte connecta.
Tycker att skuggorna är den enda skillnaden... men den är skit snygg
Justja world selecten ser ju mer rörig ut ju :S
↗ till inläggetDu kan ha mer än fem världar nu och byta namn på dem, antagligen därför!Tycker att skuggorna är den enda skillnaden... men den är skit snygg
Justja world selecten ser ju mer rörig ut ju :S
Tycker det är irriterande att man måste ha vanlig sten för att göra stoneslabs nu, tar ju en evighet att smälta massor med cobblestone.
har haft problem med nya launchern sen den kom... förmodligen för att jag kör på mac... igår kunde jag inte köra singelplayer men multiplayer. Nu kan jag inte logga in ):
↗ till inläggetDet har mångahar haft problem med nya launchern sen den kom... förmodligen för att jag kör på mac... igår kunde jag inte köra singelplayer men multiplayer. Nu kan jag inte logga in ):