ImCasualGamer Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Skrivet 23 Februari 2011 (redigerat) Ja, nu är det så att jag har fått ett problem med vissa spel. Grafikerna blir helt utstretchade såhär: Händer i sims 3, spore och shogun total war 2 demot. Jag har tidigare spelat sims 3 och spore utan problem, Jag prövade att uppdatera drivrutiner till grafikkortet, fungerade inte. Troligen för att jag inte kan hitta rätt drivruteiner. Jag är HELT säker på att min dator klarar av spelen. Problemet uppstod när jag tog bort ett användarkonto på datorn. Jag gjorde alltså ett nytt konto till administratör och tog bort det gammla. Vad fan har hänt? vad kan jag göra åt saken. Kan någon hitta drivrutiner till mig? xD Mitt grafikkort är ett ATI radeon hd 4800 series. Redigerat 23 Februari 2011 av Trinity Citera
Vitdom Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Skrivet 23 Februari 2011 Uppdatera dina grafikdrivrutiner: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Citera
ImCasualGamer Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2011 (redigerat) Installerade rätt drivrutiner denna gång, men samma fel uppstår: Det konstiga är att andra spel fungerar, men det är just det här tre som det blir samma problem i. Redigerat 24 Februari 2011 av Trinity Citera
GangstaLean Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Skrivet 24 Februari 2011 Installerade rätt drivrutiner denna gång, men samma fel uppstår: Det konstiga är att andra spel fungerar, men det är just det här tre som det blir samma problem i.Min kompis har samma problem, på bara ett spel händer det precis så dära, och på andra funkar det prefekt :o Citera
ImCasualGamer Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2011 ännu konstigare är ju att det fungerat tidigare också. Citera
speldator Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Skrivet 24 Februari 2011 ännu konstigare är ju att det fungerat tidigare också.Prova att avinstallera dina drivrutiner "helt" med hjälp av detta verktyg och de guider som finns där: http://downloads.guru3d.com/Guru3D---Drive...nload-1655.html Sen installerar du lämplig drivrutin för ditt grafikkort, tips är att kolla i deras forum också där brukar vara diskussioner och rekommendationer om vilka drivrutiner som fungerar bäst för tillfället för de olika grafikkorten :-) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.