Hoppa till innehåll

Redigeringsprogram


Proccito
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare

 

Nu är det så att jag har några klipp på min dator som jag vill göra ett slags "montage" på.

Men jag har inget fungerande redigeringsprogram.

 

Jag har hittat Sony Vegas som jag försökt skaffa, men som man måste ha Windows 7.

Så jag har föksökt att skaffa det, men har aldrig lyckats skaffa det heller.

 

Så om det finns ett annat program som inte kräver Windows 7, men endå är ett bra program, så får ni gärna skicka länk.

 

Helst ska det vara ett program som det bara är att installera och köra, eller inte att man behöver massa andra program.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad sägs om att läsa igenom hela inlägget?

Vad sägs om att han skrev som inte kräver Windows 7? Sony Vegas PRO 9.0 kräver inte W7........ Och varför inte skaffa det på den andra vägen än att vara en gammal hederlig som bara följer svensons lagar?

Redigerat av JePPe9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har dock kommit på vad jag ska skaffa.

Men jag lyckas inte ladda ner programmet.

Jag testar att ladda ner Windows Vista Service Pack 2, då SP1 är installerat.

Men hittar en svensk som man inte kan välja språk på, och en engelsk med då är den inte rätt språk som är installerat på datorn

 

Men jag ska fortsätta leta vidare så får vi se vart det går.

Får gärna skicka länk om ni skulle hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har själv Sony Vegas pro 9 som funkar jätte bra men jag ska i alla fall försöka ladda ner Adobe after effects för att det verkar vara ett bra program att redigera i :)

After Effects är till för att göra specialeffekter, vinjetter etc. Sony Vegas använder du för klippning!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...