Hoppa till innehåll

Tri-tage.


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

Så jag, Matt och JP, gjorde ett Tri-Tage tillsammans. (Matt och JP är ifrån England, och ett Tri-Tage är ett montage med 3 stycken personer för er som inte hajar, hehe)

 

Skulle uppskatta väldigt mycket om ni kunde kika in Tri-Tage't, länk: http://www.youtube.com/watch?v=h1n04V1VKAg

 

 

Jag hade väl 70 % av klippen, en jäkla massa noscopes och en Quad Valkyrie Rocket.

Jag stod för redigeringen, jag vet att det blev lite fel på några ställen, men alla kan inte vara perfakta ;)

 

 

 

 

Kritik tack!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att va den som är sån men det påminner om någon halvkass CS film där man dödar två stycken, dör själv och sen använder massa olika klipp så det ser bra ut. Fanns väl en del snygga frags men mja. Bättre kan ni nog.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att va den som är sån men det påminner om någon halvkass CS film där man dödar två stycken, dör själv och sen använder massa olika klipp så det ser bra ut. Fanns väl en del snygga frags men mja. Bättre kan ni nog.

Tack för kritiken! Ska lägga mer tid på clip nästa gång, det är jäkligt svårt att få QuadFeeds med Shotgun/Sniper i Black Ops. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, den var ju bra å sånt.. Men ärligt talat, skippa quick scopes. Det är inte snyggt eller något speciellt.. Ja, det finns en massa småbarn som får orgasm av se en värdelös "360 qs", men ändå.

Tycker själv att det ser otroligt värdelöst ut med en 360 quickscope på spel som MW2, men i Black Ops så är det skillnad. Quickscoping är ganska svårt i BO, om man jämför med, ja, MW2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...