RunescapeBror Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Tja , Är det okej att sälja runescape accounts hära? Om det inte är det kan ni stänga tråden, men jag vill i alla fall bli av med min gubbe och få pengar till min pure istället! Den här gubben har saker värda 10m+ i members saker, såsom berserker ring, full verac , blalblabalblbal visar en bild här nedan. Den är level 96 med Helt ok stats för members. Tänkte mig att folk här kunde bjuda lite på den och så :P Men mina recoveries tas bort om 8 dagar från och med idag. Hoppas folk vill ha den så jag kan satsa mer på min pure! Accet är level 96! Hare gött! // AJ Redigerat 8 Mars 2011 av RunescapeBror
Muffey Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Skrivet 8 Mars 2011 Man får inte sälja accs här? men btw jag skulle vilja köpa dina saker men inte accet, för du kan bara hacka tillbaks de lätt.
RunescapeBror Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2011 okej, men jag e inte members på accet, så allt värdefullt är liksom members :P
Raptomex Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Skrivet 9 Mars 2011 Försäljning av virtuella föremål är ej tillåtet här på fuska.se. Låst.
Rekommendera inlägg