Tjena, använder en http://www.inet.se/artikel/2203071/benq-tf...-5-g2222hdl-led i 1680x1050, men märkte att man kunde ha den på 1900x1080. Men när jag väljer det så försvinner en liten bit av skärmen, finns det något sätt att fixa det?
Skärmproblem
Kanske därför det ska vara 1920x1080 och inte 1900.
Jag använder en sådan skärm... funkar felfritt (från första början)... vad har du för Grafikkort? (oavsett Grafikkort så kolla så att drivisarna är ordenligt uppdaterade)
Vad är det förresten som försvinner, nån viss kant på skärmen eller blir det en svart ram runtom skärmen?
↗ till inläggetDet är en liten bit av den vänstra sidan som är borta, som att bilden är för stor på bredden. Och jag använder två stycken Nvidia Sparkle GTX460 1gb med SLI.Jag använder en sådan skärm... funkar felfritt (från första början)... vad har du för Grafikkort? (oavsett Grafikkort så kolla så att drivisarna är ordenligt uppdaterade)
Vad är det förresten som försvinner, nån viss kant på skärmen eller blir det en svart ram runtom skärmen?
Kör på skärmen på VGA? Isåfall bör du justrera in bilden direkt på skärmen. Kör du DVI så är det mjukvaran det är fel på.
↗ till inläggetFanns en knapp på skärmen som auto adjustade bilden, så nu funkar det.Kör på skärmen på VGA? Isåfall bör du justrera in bilden direkt på skärmen. Kör du DVI så är det mjukvaran det är fel på.
Tack för hjälpen.