Hej Jo nu är det så att jag varit svartsjuk på min flickvän sen jag var 17 nu har dock svartsjukan gått bort. Problemet är att jag bli sårad för lilla minsta. Om hon tex Ber mig vänta i telefon för att nån hon känner kommer så blir jag automatiskt sårad. Varför vet jag ej Bara får den känslan av att dom betyder mest för henne och inte jag. Min flickvän har Sagt till mig ett tiotal gånger att Hon är väldigt pratglad när någon hon känner kommer förbi. Och hon har även sagt att jag betyder mest för henne + att jag är den ende för henne ett antal gånger nu. Ibland ( Som idag) Kan det övergå till bråk och då bråkar vi för minsta lilla skitsak och då kanske jag slänger ur mig nåt jag inte menar och ångrar mig sen efteråt. Ändå har hon inte gjort slut med mig än. och jag har hört från många att det bara är en tidsfråga tills Hon lämnar mig och att jag måste göra nåt nu. Så Vad ska jag göra liksom. Hon har sagt att hon hatar Pojkvänner som är svartsjuka och blir sårad för lilla minsta. och hon vill värkligen att jag ska bättra mig så hur ska jag göra för att visa henne att jag bättrat mig och hur kan jag göra våran relation bättre och hur kan jag aceptera och inte bli sårad eller nåt sånt??
Tacksam för svar.