Hoppa till innehåll

Kärleks Problem Hjälp


Rekommendera inlägg

Hej Jo nu är det så att jag varit svartsjuk på min flickvän sen jag var 17 nu har dock svartsjukan gått bort. Problemet är att jag bli sårad för lilla minsta. Om hon tex Ber mig vänta i telefon för att nån hon känner kommer så blir jag automatiskt sårad. Varför vet jag ej Bara får den känslan av att dom betyder mest för henne och inte jag. Min flickvän har Sagt till mig ett tiotal gånger att Hon är väldigt pratglad när någon hon känner kommer förbi. Och hon har även sagt att jag betyder mest för henne + att jag är den ende för henne ett antal gånger nu. Ibland ( Som idag) Kan det övergå till bråk och då bråkar vi för minsta lilla skitsak och då kanske jag slänger ur mig nåt jag inte menar och ångrar mig sen efteråt. Ändå har hon inte gjort slut med mig än. och jag har hört från många att det bara är en tidsfråga tills Hon lämnar mig och att jag måste göra nåt nu. Så Vad ska jag göra liksom. Hon har sagt att hon hatar Pojkvänner som är svartsjuka och blir sårad för lilla minsta. och hon vill värkligen att jag ska bättra mig så hur ska jag göra för att visa henne att jag bättrat mig och hur kan jag göra våran relation bättre och hur kan jag aceptera och inte bli sårad eller nåt sånt??

 

Tacksam för svar.

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ljug inte om din ålder, det hjälper ingen vart.

EDIT: ångrar detta nu efter att du sagt att du är funktionshindrad, dum och förhastad slutsats av mig.

 

Mitt bästa tips jag kan ge dig är att du frågar om hjälp någon annan stans än här, prata med en kompis t ex.

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ljug inte om din ålder, det hjälper ingen vart.

Att säga att han ljuger om sin ålder bara för att hans stavning och meningsuppbyggnad är lite snett är lite väl fördomsfullt? (Antar att det var detta du grundade det på)

 

OnT: Bättra dig eller dumpa tjejen (aka bli dumpad). Svårare än så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...