Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Min Flickvän!


Rekommendera inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=t4nlgmgWjc4

 

Hej jo idag när jag pratade med min flickvän i mobilen sa hon att jag måste aceptera allt hon gör och att hon är med vänner + att hon lägger ut bilder på bilddagboken. Hon sa också att Jag måste aceptera allt om jag vill bo ihop med henne. så hur gör jag för att aceptera allt hon gör att hon är med vänner och att hon lkägger ut bilder på bilddagboken?? mvh CharlesIngvar

 

PS Förstår ni inte klicka på länken och kolla filmen.

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varit i samma situation, om hon nu vill att du ska acceptera allt hon gör så är det väl ingen person man vill vara ihop med? antingen säger du till på skarpen eller gör du slut.

 

Det där med att hon älskar sina vänner är något många tjejer håller på med. Idiotiskt som fan.

Du kan inte vara speciellt gammal.. Det enda hans brud vill är att vara med sina kompisar, men det vill inte han. Dessutom vill han, som han själv uttrycker det, "kontrollera" henne. Det är fan inte acceptabelt i en relation. Och varför är det idiotiskt att älska sina kompisar? Slår du dina vänner på käften och skriker förolämpningar när ni träffas eller?

 

CharlesIngvar: Det enda du kan göra är att acceptera situationen. Du kan inte hindra henne från att träffa sina kompisar (det är ingenting du ens borde försöka med heller), och om du har ett sånt kontrollbehov är du inte mogen nog för en relation. Dessutom nämner du att du varit otrogen mot henne tidigare. Då bör du nog bara vara glad att hon saknar tillräckligt med självrespekt för att fortfarande vara tillsammans med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...