Hoppa till innehåll

[official] Friendship Is Magic - My Little Pony Thread.


ImCasualGamer
 Dela

Vem är bäst?  

13 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Trixie commands you to...

...post ponies.

 

Så, någon annan som gillar Friendship is magic serien?

 

 

Episode 1

episode 2

episode 3

episode 4

episode5

episode 6

episode 7

episode 8

episode 9

episode 10

episode 11

episode 12

episode 13

episode 14

episode 15

episode 16

episode 17

episode 18

episode 19

episode 20

episode 21

episode 22

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kalla mig efterbliven men det där kan va från vilken video som helst.

Men jag antar om det stämmer så ska jag inte gå in på vidare vad det är för +30 åringar som sitter och kollar på det där.

Jag tänker kalla dig vettig. Jag fattar inte heller vad detta är. För mig kan det lika gärna vara Teletubbies. Har väldigt svårt att tro att den är populärast bland 25-åriga män.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag måste försvara OP lite här och hålla med om att det nog kan stämma eftersom My Little Pony har under våren varit "grejen" på /b/ på 4chan.

 

Men troligtvis är det detta Trinity ville få fram så att han kunde verka cool för att han hänger på 4chan :)

 

 

OnT, nej, gillar inte skiten..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag måste försvara OP lite här och hålla med om att det nog kan stämma eftersom My Little Pony har under våren varit "grejen" på /b/ på 4chan.

 

Men troligtvis är det detta Trinity ville få fram så att han kunde verka cool för att han hänger på 4chan :)

OnT, nej, gillar inte skiten..

Haha sant!

 

Helt sjukt att grupptryck kan få vuxna människor att kolla på sånt här. Har sett nåt halft avsnitt och det är precis som vilket annat halvdåligt barnprogram som helst tycker jag. :/

 

Varför inte kolla på svampbob istället...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte kolla på svampbob istället...?

+1

 

Förutom /b/ grejen, tror jag inte att statistiken på youtube är den som stämmer bäst precis..

Med tanke på att den bara kan räkna med de som är medlemmar på sidan och tar deras ålder som i kanske stämmer till 50%

Eftersom att för att kunna se alla videos på youtube måste man anmäla sig som 18+ annars kan man inte se videos som är "snuskiga".

Jag tror även att alla flickor som tittar på det gör det på tv:n hemma, och i fall att de skulle titta på det på youtube skulle de förmodligen inte ha ett användarnamn än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kan inte säga att jag skulle fått upp intresset för serien utan 4chan njrg, men det är inte därför jag fortsätter att kolla på det. Jag kollar på det för att det är bra och för att man inte har något bättre att göra, som är precis samma anledning till av varför jag fortfarande kollar på Svampbob.

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...