Hej, jag har haft detta problem ett bra tag nu och det är så att när jag stänger av datorn så raderas alla mina filer. Jag har sökt på nätet efter hjälp osv men det svaren är desamma. Det dom säger på nätet är att jag loggar in i ett tillfälligt konto vilket jag inte gör. Detta är administratör kontot jag loggar in på och detta hände bara. Jag vet inte hur eller varför.
När jag loggar in brukar det komma fram en liten blå sköld ikon nere vid digitalklockan som säger att något med datorns ''profil'' är fel, dvs att profilen loggades in fel. När jag trycker på ikonen kommer ingenting upp så jag undrar kanske om det är det som är problemet? För det ända säkra stället tär jag kan förvara mina filer är i papperskorgen. o.o
Jag har tagit print på hur det ser ut när jag loggar och vad som står. Dom säger att jag har loggat in på en temporär konto när detta är administratören som tydligen har ändrats till ett tillfälligt konto. Vad ska man göra?
Print:
Jag menar det finns säkert andra sätt än att kontakta administratören eller ens kolla på händelseloggen.
Jag vill faktiskt bara veta vad problemet är. Jag är tacksam för svar. =)