💬
Logga in
Fuska.se

Är Du Nöjd Med Ditt Liv?

31 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Just nu är jag inte så nöjd. As tråkigt i mitt liv. Hoppas det kommer gå bra när jag blir 18 år. Fast jag är här av någon mening. Så jag är inte hellt säker.

En snygg tjej kan du definitivt inte få, du måste sluta nörda vid datorn och göra nått åt det så du får en tjej.

Vad vet du om hans liv?

Och jo, man kan få brudar även om man sitter vid datorn 24/7.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vad vet du om hans liv?

Och jo, man kan få brudar även om man sitter vid datorn 24/7.

Jag vet ingenting om hans liv, men bara utryckte mina tankar. Du kanske har rätt efterallt.

11 May 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

En snygg tjej kan du definitivt inte få, du måste sluta nörda vid datorn och göra nått åt det så du får en tjej.

Jag nördar mig dagligen framför dumburken men har ändå en otroligt vacker flickvän, tji fick du.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag nördar mig dagligen framför dumburken men har ändå en otroligt vacker flickvän, tji fick du.

Och hur ska jag kunna lita dig på internet? Det går inte lita någon över internet. Men om du har så, kul för dig. Personligen vill jag ochså ha en vacker flicka men tiden är nog inte inne än.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Och hur ska jag kunna lita dig på internet? Det går inte lita någon över internet. Men om du har så, kul för dig. Personligen vill jag ochså ha en vacker flicka men tiden är nog inte inne än.

Varför skulle han ljuga?

Nu håller vi oss till topic, så Draghon inte kommer och låser.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Varför skulle han ljuga?

Nu håller vi oss till topic, så Draghon inte kommer och låser.

Vet inte men jag kan ju ochså säga att jag har en flickvän på en annan sida fast jag inte har. Men ok tillbaka till tråden. Jag är lite nöjd med mitt liv, 50/50.

Nivå 6 · Fuskare

Det suger för det mesta.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det suger för det mesta.

Får man fråga varför?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

:_

↗ till inlägget
Får man fråga varför?
För det gör det
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

:_

För det gör det

Ok.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det suger för det mesta.

Kände ungefär samma sak i din ålder.

Nu känner ju inte dig, men antagligen är det puberteten, det löser sig :P

Nivå 7 · Fuskare

Jag har en bra familj, bra vänner, jag mår bra och mina betyg är bra. Så ja, har inget att klaga på.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in