Hoppa till innehåll

Frågesporten


Rekommendera inlägg

Välkommen till Frågesporten!

Reglerna i denna tråd är enkla: Man postar en fråga, och vem som helst får svara (förutom han/hon som ställde frågan såklart).

Efter att du fått en bekräftelse att svaret är rätt så är det din tur att ställa en fråga. Vad som helst! Googla helst inte. Frågorna ska hålla en varierad kategori och inte vara omöjliga att svara på och heller inga oseriösa eller personliga.

Om den som ska fråga en ny fråga, eller om den som skrivit en fråga och sedan ska bekräfta att svaret är rätt, men inte gjort det inom 48 h får vem som helst skriva en ny fråga så att tråden kan gå vidare!

Jag börjar:

Geografi: Vad heter huvudstaden i Liberia?

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag kan fortsätta :D

 

Sport: Vilket land i världen vann första fotbolls-vm?

 

Om du är 100% kan du fortsätta eftersom jag måste dra och kommer inte att kunna godkänna om ditt svar ät rätt eller fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan fortsätta :D

 

Sport: Vilket land i världen vann första fotbolls-vm?

 

Om du är 100% kan du fortsätta eftersom jag måste dra och kommer inte att kunna godkänna om ditt svar ät rätt eller fel.

Första Världsmästerskapet i fotboll spelades första gången 1930 i uruguay och det var även uruguay som vann Första världs mästerskapet.

 

så då fortsätter jag

 

Var heter världens minsta land?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...