Hoppa till innehåll

Ge Tillbaka!


Maenster
 Dela

Rekommendera inlägg

Ok nu är det så att jag precis blev lurad som fan.

Det började med att tjejen som kommer från Kenya var borta i 6 månader av okänt skäl.

För några dagar sen påstod tre tjejer i min klass att hon fått ett barn och menade på att hon var i tredje månaden innan hon åkt.

Hon bad mig nu i Lördags att ''passa'' hennes unge i en timme så hon kunde göra sitt omprov i skolan.

Jag blev lite osäker på om hon lurades eller om det var sant, så jag sa visst och bestämde tid o plats.

Nu imorse när jag skulle träffa henne så var hon inte där. Jag visste att hon hade lurats och gick hem igen.

Nu springer hon och en av hennes kompis och håller på med det , vilket inte är något problem jag tyckte det var ganska kul själv.

 

Nu vill jag komma på bästa sätt att hämnas, någon som får dom och hålla flabben dom sista veckorna innan vi slutar skolan.

Redigerat av Maenster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få henne i säng och använd en kondom du preparerat med hål. När hon sedan blir med barn på riktigt blånekar du självklart till att du skulle vara ansvarig för graviditeten och vägrar ens titta åt hennes håll. Sen kan du hånflina nästa gång du ser henne med en barnvagn tillhörande en tjock och skrikig bebis hon inte klarar av att ta hand om.

 

Mwaaaahahahahaha.

 

Menade du att vi ska skriva bra hämd saker?

 

PS: Hämd är inte bra på något sätt!

Vad snackar du om? Att rättfärdigt få utsätta någon för jävelskap är otroligt skönt. Katharsis, kallas det. Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...