Hoppa till innehåll

Eurovision Song Contest.


Rekommendera inlägg

Eric Saade gick nog bra tack vara scenshowen, dansen och sitt utseende snarare än för hur det lät. Låten var ju enkel som en barnlåt typ imse vimse spindel eller markoolio.

 

Jag tyckte Azerbadjan var jättetrist, både framförandet och låten. Irland tyckte jag var bra fast lite jobbig, annars gillade jag Ungern och Lettland men de var inte i final...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eurovision song contest är en av de tävlingar där jag verkligen inte är patriotisk. Jag tyckte Sveriges bidrag var stereotypt och inte nyskapande för fem öre så jag önskade den så långt ner som möjligt, blev besviken över hur bra den kom. Däremot var vinnande bidraget från Azerbadjan ändå värre, så vetetusan. Georgien och Slovenien hade ganska nice låtar, åtminstone om man räknar med den standard som finns i den här tävlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

erik saades låt var faktist helt enkel urkass. men erik saade är inte den värsta sverige har skickat vidare. malena ernmans låt var värre och anna bergendahls låt var den sämsta låten jag har hört. jag är en rockers och dagens skitmusik låter inte bra i mina öron.

Redigerat av traaviaan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

erik saades låt var faktist helt enkel urkass. alla vet ju att övriga europa har ganska dålig musiksmak men inte visste jag att den var så dålig. men erik saade är inte den värsta sverige har skickat vidare. malena ernmans låt var värre och anna bergendahls låt var den sämsta låten jag har hört. jag är en rockers och dagens skitmusik låter inte bra i mina öron.

Alla har inte samma musiksmak.

 

"Alla vet ju att övriga europa har ganska dålig musiksmak men inte visste jag att den var så dålig."

 

Vilka säger det? När säger de det? Hur många människor säger det?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Alla har inte samma musiksmak.

 

"Alla vet ju att övriga europa har ganska dålig musiksmak men inte visste jag att den var så dålig."

 

Vilka säger det? När säger de det? Hur många människor säger det?

jag var på dåligt humör då...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...